δύσκολες έννοιες

23 Μαρ.

Ο Nick Cave, αναφέρει χαρακτηριστικά «I’ll never be free if I’m not free now» (στο τραγούδι And no more shall we part).

Κάθε φορά που ακούω αυτό το τραγούδι περιμένω αυτό τον στίχο και κάθε φορά που τον ακούω νιώθω μια λύτρωση. Δεν ξέρω αν είναι επειδή συμφωνώ, ή επειδή μου υπενθυμίζει να είμαι ελεύθερη από δω και μπρος, ή επειδή μου υπενθυμίζει πως είμαι ελεύθερη τώρα ή επειδή με κάνει να παραδέχομαι ότι ναι, δεν είμαι ελεύθερη τώρα και ούτε θα’ μαι ποτέ. Όπως και να’χει αυτό τον στίχο δεν παίζει να τον περάσω έτσι απαρατήρητο. Κάθε φορά θα τον προσέξω και κάθε φορά θα νιώσω άβολα και ταυτοχρόνως μελαγχολικά. Κάτι στην καρδιά μου θα σφιχτεί, θα σκεφτώ λίγο και θα συνεχίσω τη μέρα μου.

Τι στο διάολο είναι η ελευθερία;

(Για μερικές ιδέες δες εδώ http://lexx.gr/2011/03/23/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B1/ )

Από μένα πάρε το τραγούδι

Το λέει βέβαια ο άνθρωπος. «I never was free. What are you talking about?»

Ο ίδιος φίλος που γράφει περί ελευθερίας πιο πάνω έχει πει σε ένα τραγούδι: «ελευθερία, ένα χρυσό παλάτι» και μου χει κολλήσει εδώ και καμιά βδομάδα. Δύσκολες έννοιες.

Σχολιάστε

