Six Feet Under etc etc etc

30 Σεπτ.

Oh dear god, συνειδητοποιώ ότι έχω να γράψω σ’ αυτό το ρημάδι το blog κανά μήνα πάνω κάτω, κοινό μου (γκούχου γκούχου) συγνώμη, αλλά δεν ήθελα ούτε λίστα για το σούπερ μάρκετ να κάνω. Δεν ξέρω τι με έχει πιάσει και δε γράφω, αλλά με προβληματίζει, γιατί γύρω στον Απρίλιο νόμιζα ότι είναι μια φάση και τώρα βλέπω ότι είναι μια στάση. Ναι, είναι μια στάση που κρατώ απέναντι στη γραπτή σκέψη, λες και με αποθαρρύνει, λες και είναι μεγάλο θέμα να κάτσω να γράψω 2-3 μαλακίες.

Ευελπιστώ να περάσει, γιατί σου έχω πει κιόλας ότι μέρος της εκπαίδευσής μου είναι ένα ημερολόγιο και πώς θα παρατηρήσω την εξέλιξή μου (ή μη) και τις σκέψεις μου αν δεν τις καταγράφω συστηματικά; Τέλος πάντων το θέμα είναι να μου βγαίνει κι εμένα το μόνο που μου βγαίνει εδώ και κανά μήνα είναι να κωλοβαράω νυχθημερόν κάνοντας το απόλυτο τίποτα. Μέρες που περνάνε και είναι όλες πάνω κάτω ίδιες, που δεν τις θυμάσαι γιατί τι έκανες όλο κι όλο; κοιτούσες fashion blogs από το πρωί (λέμε τώρα) μέχρι το βράδυ, και έψαχνες γενικά στο διαδίκτυο ό,τι να’ναι. Ευτυχώς που βγαίνω και που και που, και έχω μάλιστα πάει σε πολύ καλά επίπεδα με τις φιλίες μου και δεν έχει πάει τελείως χαμένος αυτός ο Σεπτέμβρης.

Βλέπεις, την άλλη εβδομάδα αρχίζω την χρονιά μου κανονικά, μια χρονιά που θα είναι γεμάτη, όπως άλλωστε και η περσινή και ίσως γι’ αυτό απέχω, να πάρω όσο πιο πολύ χρόνο γίνεται, γιατί πίστεψέ με θα πρέπει να διαβάσω ωσάν να έκανα PhD και μαζί με αυτό είμαι και σε αναζήτηση δουλειάς (ελπίζω το δεύτερο να αντικατασταθεί από την actual δουλειά και να μη μείνω στην αναζήτηση). Όσο και να το κάνεις θα είμαι πάλι φουλ, οπότε ίσως να ήταν σοφή η επιλογή μου να φυτοζωήσω όσο μπορώ. Αλλά και η πολλή η φυτοζωία με κάνει να νιώθω λίγο εκνευρισμό και λίγο τίποτα και λίγο βαρέθηκα, εδώ που τα λέμε.

Να συμπληρώσω επίσης ότι μετά από έναν μήνα προσπάθειας ακόμη δεν έχω καταφέρει να ξυπνάω μια decent ώρα, ούτε να κοιμάμαι πριν τις 5. Epic fail, my friends αν και για να είμαι ειλικρινής δεν προσπαθώ και με τον πιο σκληρό τρόπο. Αααχ, νύχτα είσαι μαγική, τι να σε κάνω. Ελπίζω μέχρι την άλλη Παρασκευή που πάω σε ένα εκπαιδευτικό τριήμερο εκτός Αθηνών να έχω καταφέρει τίποτα για να μην είμαι πάλι ο άγρυπνος φρουρός των άλλων που κοιμούνται σαν πουλάκια και ροχαλίζουν σα βόδια. Αχ, τι εφιάλτης και τούτος.

Έχω, τέλος ξεχάσει να αναφέρω ότι το καλοκαίρι είδα μια επική σειρά, το Six Feet Under, που είναι τόσο υπαρξιακό που δεν φαντάζεσαι, και που είναι από τις 5 καλύτερες σειρές που έχω δει στη ζωή μου. Ίσως και η 1η καλύτερη. Αυτή και το Friends. Καμία σχέση βέβαια το ένα με το άλλο.

Παραθέτω 2 αποσπάσματα που μου θύμισαν η Ε. κι ο Ρέι (thnx guys) και που θα τα κλέψω από τα βλογ τους χο, χο

Το πρώτο:

Brenda: You don’t really believe in God, do you?

Nate: Well yeah. I mean, I don’t believe in a beard little old man up in a cloud but I believe in something. Some sort of undefinable creative force.

Brenda: I think it’s all just totally random.

Nate: Really?

Brenda: Yeah. We live, we die. Ultimately, nothing means anything.

Nate: How can you live like that?

Brenda: I don’t know. Sometimes I wake up so fucking empty that I wish I’d never born, but what choice do I have?

Και το δεύτερο:

Nate: Nothing. It just means that everything in the world is like this transmission, making its way across the dark. But everything – death, life, everything – it’s all completely suffused with static. You know? But if you listen to the static too much, it fucks you up.

Claire: Are you high?

Nate: I am actually, yeah, quite high.

Τόσο καλοί διάλογοι, τόσο γαμάτα νοήματα, τόση ταύτιση που ειλικρινά μου λείπει αυτή η σειρά όσο pathetic κι αν ακούγεται αυτό!!

Για το λινκ της ταινίας στο IMDb type http://www.imdb.com/title/tt0248654/

Awwwww, Six Feet Under you were so unbelievably good!

4 Σχόλια to “Six Feet Under etc etc etc”

  1. Miss_Fahrenheit Οκτώβριος 1, 2010 στις 8:23 μμ #

    Καλά έκανες που χαλάρωσες λίγο, έχω να πω εγώ!
    Μέχρι κι ο Θεός ξεκουράστηκε την 7η μέρα, you know, that sort of undefinable creative force 😛
    Καλή αρχή και από εδώ λοιπόν, καλό μήνα, είμαι σίγουρη ότι όλα θα πάνε τέλεια.
    Όχι επειδή είμαι αισιόδοξη, επειδή σε ξέρω!
    Go Bonita!

  2. amelinia Οκτώβριος 2, 2010 στις 5:45 μμ #

    θέλω κι εγώ να φυτοζω! 🙂
    καταπληκτική ακούγεται η σειρά. κάπου την είχα πετύχει στο δορυφορικό νομίζω. θα την δω την επόμενη φορά.
    καλά να πάει αυτή τη χρονιά και να βρεις σύντομα δουλειά ή ό,τι άλλο θες!

  3. Bonita Mammie Οκτώβριος 2, 2010 στις 5:50 μμ #

    Ευχαριστώ amelinia!

    Ναι, να τη δεις οπωσδήποτε, είναι καταπληκτική!

Σχολιάστε

