This and that

21 Ιον.

Βλέπω πράγματα γύρω μου, ανθρώπους, συμπεριφορές. Κι όλο θέλω κάτι να κάνω, κάτι να είμαι, κάτι να γίνω. Αναρωτιέμαι συχνά αν έχει μεγαλύτερη σημασία να δρας όντας το άτομο που είσαι ή όντας το άτομο που θέλεις να γίνεις; Έχω την αίσθηση ότι αν θες να αλλάξεις πρέπει να αρχίσεις να ζεις σαν το άτομο που θες να γίνεις. Είναι η γνωστή ατάκα που λένε στους τύπους που προσπαθούν να απεξαρτηθούν: fake it till you make it. Μα τι νόημα έχει να υποκρίνομαι και τέτοια, ίσως μου πεις. Άσε φίλε, σε είδαμε και όταν δεν υποκρινόσουν, τον αληθινό σου εαυτό κράτα τον για το σπίτι σου.

Πιστεύω στα αλήθεια ότι οι άνθρωποι μπορούν να αλλάξουν. Θέλει όμως υπομονή, συνέπεια και επιμονή. Και ξέρεις γιατί δεν τα καταφέρνουν οι πιο πολλοί; Γιατί βαριούνται ή γιατί ξεχνιούνται ή γιατί επαναπαύονται. Ο άνθρωπος δεν αλλάζει σου λέει. Μωρέ αλλάζει, αλλά όχι χολιγουντιανά. Εκεί έγκειται η παρεξήγηση.

Αυτό το Χόλιγουντ το ρημάδι με έχει καταστρέψει. Δεν είμαι χαζό παιδί, αλλά ψαρώνω. Με τόσους έρωτες, τόσο ρομαντισμό, τόσα παραπλανητικά μηνύματα κάπου το χάνω.

Τέλος πάντων, αυτό που με προβληματίζει είναι ότι μονίμως θέλω κάτι να είμαι και αναλώνομαι σε αυτό. Το φέρω βαρέως δηλαδή. Θα ήθελα το ένα, το άλλο, το παράλλο. Δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο συνέχεια θέλω κάτι άλλο. Με τόσο κάτι άλλο αναρωτιέμαι αν μένει χώρος γι’ αυτό που είμαι. Και τι είμαι τελικά; Δεν ξέρω. Ίσως είμαι αυτή που συνέχεια θέλει να είναι κάτι άλλο. Κούραση.

5 Σχόλια to “This and that”

  1. Manolis Platakis Ιουνίου 21, 2010 στις 7:26 μμ #

    Το Hollywood είναι όντως ψαρωτικό το άτιμο 😛 Για να αλλάξεις πρέπει να βγεις από το σώμα σου και σαν αστρική προβολή να αρχίσεις να κλοτσάς και να σπρώχνεις τον εαυτό σου μπας και πάρει μπρος… 🙂

  2. amelinia Ιουνίου 22, 2010 στις 10:49 πμ #

    Λατρεύω τις αλλαγές αν και εμπεριέχουν πολύ άγχος μέχρι την προσαρμογή. Και μόλις προσαρμοστώ (λίγο μην φανταστείς) αμέσως επιζητώ νέα αλλαγή 😆
    Άρρωστη παιδί μου άρρωστη!

    Φυσικά αυτό δεν ισχύει σε όλους τους τομείς της ζωής μου. Στις σχέσεις (τόσο τις ερωτικές όσο και τις φιλικές) π.χ. είμαι αρκετά σταθερή. Η αλλαγή πιο πολύ θέλω να γίνεται στη δουλειά που τη βαριέμαι πολύ εύκολα..

    Τώρα το ποιος είναι ο καθένας είναι μεγάλη κουβέντα και νομίζω δεν μπορεί κανένας να το πει από μόνος του. Οι κοντινοί μας άνθρωποι ίσως να μπορούν να το που πιο εύκολα 🙂

    ΥΓ. τέλεια η αλλαγή στο μπλογκ! Με γειαα! Είναι λες κι είναι γεμάτο σοκολααατα 😉

  3. Bonita Mammie Ιουνίου 24, 2010 στις 8:15 μμ #

    Δηλαδή πιστεύεις ότι οι άλλοι μας ξέρουν καλύτερα από ότι εμείς τον εαυτό μας;

    Χαίρομαι που σου αρέσει η αλλαγή στο theme, αλλάζει με βάση τη φωτό!

  4. tattooedladylydia Ιουλίου 24, 2010 στις 8:51 μμ #

    χαχαχαχαχ μανόλη, γαμάτο. Και αληθινό βασικά. Δηλαδή εγώ μόνο έτσι τα καταφέρνω.

    Δε μου αρέσουν εν γένει οι αλλαγές. Μερικές φορές όμως δεν υπάρχει εναλλακτική. Ή μάλλον, όχι, στάσου, υπάρχει! Ο βούρκος! Και δεν είμαι φαν της λάσπης
    (εκτός αν παίζουν μαζί της γκόμενες με μπικίνι σε ρινγκ)

Σχολιάστε

