Η κομμώτριά μου κι εγώ

25 Φεβ.

Η κομμώτριά μου κι εγώ γνωριστήκαμε το 2005, αν θυμάμαι καλά. Την είδα να κουρεύει, ενθουσιάστηκα και δεθήκαμε αμέσως. Είχα όρεξη για τρέλες στα μαλλιά μου κι εκείνη είχε όρεξη για πειραματισμούς στο κεφάλι μου. Μέσα σε όλα τα όμορφα πράγματα που έκανε στην κεφαλή μου, έκανε και μερικές τραγικές μαλακίες. Παίρνοντας πρωτοβουλία μόνη της ή βάζοντάς με να συμφωνήσω, ενώ μετά μου έκανε κάτι άλλο κι επέμενε ότι μου είχε κάνει αυτό που ζήτησα.

Τη συγχώρησα μία. Δύο. Άντεξα να κυκλοφορώ διάφορες φορές και μήνες νιώθοντας σα γίδι, πήγα σε ένα γάμο με μαλλί σα σφουγγαρίστρα, άντεξα ξανθές ανταύγειες πάνω σε ένα μαλλί απροσδιορίστου χρώματος, άντεξα πολλές φορές να κουρεύομαι και να κάνω προσευχές να μην της έρθει τίποτα τρελό στο μυαλό και «δημιουργήσει» πάλι. Όλα αυτά τα άντεχα γιατί τις περισσότερες φορές κατάφερνε να με κρατά ευτυχισμένη και να είναι η εξτρίμ κομμώτρια που ήθελα.

Τώρα όμως θέλω να έχω ένα απλό μακρύ μαλλί με αφέλειες κι εκείνη πήρε πρωτοβουλία να μου τις αραιώσει και μετά να υπονοήσει ότι εγώ έφταιγα που δεν της εξήγησα ακριβώς. Της έχω πάει πολλούς πελάτες, την έχω στηρίξει, δεν έχω παραπονεθεί ποτέ εκτός από χτες. Που με χρέωσε και παραπάνω (ελάχιστα μεν, αλλά γυφτιά δε). Γι’αυτoύς λοιπόν τους λόγους η κομμώτριά μου θα πάρει διαπαντός τον πούλο. Άσε που τελευταία είχε μπερδέψει το στυλ με την καβουριά την ανελέητη. Και γενικά ποτέ δεν τη συμπάθησα, απλά δεν το θεωρούσα αναγκαίο.

Όλα αυτά με κάνουν να σας ρωτώ αν έχετε υπόψη σας κάνα καλό κομμωτήριο- κομμώτρια- κομμωτή στα βόρεια προάστια- γιατί δεν παίζει να κουνηθώ παρακάτω, είμαι σε φάση διευκόλυνσης της ζωής μου.

Let me know!

5 Σχόλια to “Η κομμώτριά μου κι εγώ”

  1. tattooedladylydia Φεβρουαρίου 25, 2010 στις 6:01 μμ #

    πφ… στα βόρεια δεν έχω κάτι. Αν ήταν θα σε έστελνα στο Γιώργο που του λες «τόσο» και κόβει τόσο, και όχι ΤΟΟΟΟΟΣΟ, ούτε σε κάνει αυτοβούλως Lady Gaga… έχω φάει χρόνια σε κακές κομμώτριες (με κακοτεχνίες, μηδενικό γούστο και ακριβές τιμές) και σε κακές αλυσίδες κομμωτηρίων, ας μην επεκταθώ, και καταλαβαίνω ακριβώς τι λες.

    όσο για τις αφέλειες, στο έλεγα και χθες, αξίζει να μάθεις να τις κόβεις μόνη σου γιατί τελικά είναι το μόνο πράγμα που ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ δε στο κάνουν όπως ακριβώς θες και είτε φεύγεις πλεημομπίλ είτε δεκαπεντάχρονη γκοθού 😛

    αλλά ρε αγάπη, με τέτοιο πρόσωπο και σακούλα σκουπιδιώνε να σου βάλουνε στο κεφάλι δεν έχει να λέει

    γκομενακeeeeeeeee 😀

    • Bonita Mammie Φεβρουαρίου 26, 2010 στις 12:18 πμ #

      I would like to cut my own hair, αλλά δε θα ήταν σοφό, έχω το πιο ασταθές χέρι. Βέβαια, έχω συγχυστεί τόσο που σκέφτομαι να πάρω μαθήματα και να τα κάνω μόνη μου τα μαλλιά μου!

      Όσο για τα άλλα υπερβάλλεις μεν, αλλά σαν όλες τις κοπέλες μου αρέσουν τα κοπλιμέντα! Και σε ευχαριστώ και είσαι μια γλυκύτατη ύπαρξη <3<3<3

  2. amelinia Μαρτίου 4, 2010 στις 10:14 πμ #

    Όντως έτσι όπως τα περιγράφεις πολλά ανέκτηκες. Καιρός είναι να βρεις μια πιο συγκαταβατική κομμώτρια ή κομμωτή. Από την πείρα μου οι κομμωτές ακούνε πιο πολύ τι ζητούν οι πελάτισσες. Ενώ οι κομμώτριες λίγο ζηλεύουν, λίγο και καλά δημιουργούν δεν πολυαργούν να σε βγάλουν σαν αρνί 😆
    Δεν ξέρω τι να προτείνω αφού έχει χρόνια που λείπω από Αθήνα αλλά όταν έμενα Καλλιθέα πήγαινα στον Τέλη Κίκερη που είχε 50 άτομα προσωπικό και μου έκαναν μασαζ στο κεφάλι και στους ώμους και ήταν πολύ ωραία τα χρώματα που έβγαζαν 🙂

    • Bonita Mammie Μαρτίου 4, 2010 στις 8:08 μμ #

      Έϊ, που μένεις τώρα δηλαδή;; Λες να δοκιμάσω και κομμωτή, θα δω! Απλά πρέπει να βρω έναν εδώ τριγύρω!

      • amelinia Μαρτίου 5, 2010 στις 11:39 πμ #

        Ναι ναι κομμωτή! Μένω εκτός Αθηνών τώρα πια 🙂

Σχολιάστε

