2-0-1-0

1 Ιαν.

Το λοιπόν έχω να γράψω από πέρσι (κλασικό αστείο που ποτέ δεν ξεπερνιέται αυτό με το πέρσι και του χρόνου κλπ)

Σήμερα είμαι σε πολύ καλό mood παρά την έλλειψη φωνής μου. Έχω πολλούς λόγους να είμαι ούλτρα χάπι. Ένας από αυτούς είναι ότι συνειδητοποίησα ότι έκοψα το κάπνισμα. Και είμαι πανευτυχής γι’ αυτό. Νιώθω απελευθέρωση πια. Έγινε λίγο άκυρα βέβαια, αλλά είμαι ειλικρινά πανευτυχής. Εκεί που ήμουν άρρωστη λέω δεν το κόβω; Και το΄κοψα. Ελπίζω να το κρατήσω γιατί ειλικρινά είναι μαλακία να καπνίζεις. Είναι άρρωστο και ανώμαλο και κατευθυνόμενο από τις ηλίθιες διαφημιστικές. Εισπνέεις καρκίνο και γουστάρεις. Καταραμένα τσιγάρα! Πολύ βοηθητικός υπήρξε ο Allen Carr, τον έχω ξαναναφέρει. Πόσο απελευθερωτικό να μην έχεις να σκεφτείς την κωλοεξάρτηση!

Επιπλέον έχω υπέροχους ανθρώπους στη ζωή μου εκ των οποίων θέλω να τιμήσω ιδιαίτερα το υπέροχο πλάσμα που έχει τη θέση του γκομενακίου στη ζωή μου και είναι το πιο καταπληκτικό ον που υπάρχει. Κι είμαι τόσο απαράδεκτη ώρες ώρες. That is love baby.

Έχω υπέροχους φίλους και γονείς και υπέροχα δώρα να χαρώ!

Ξέρω, είμαι αξιοζήλευτη!

Δε θέλω άλλη μιζέρια! Άι σιχτίρι! Η ζωή είναι δύσκολη, αλλά εγώ είμαι δυσκολότερη.

Happy New Year bitches!

7 Σχόλια to “2-0-1-0”

  1. Ray Ιανουαρίου 2, 2010 στις 5:05 μμ #

    Happy New Year παλαβό άτομο 🙂

  2. #FN$# Ιανουαρίου 2, 2010 στις 8:11 μμ #

    Καλή χρονιά κ εύχομαι αυτό το «ultra happy» mode να παραμείνει {αλλά κ να μεταδοθεί (σα γρίπη 1 πράγμα) σε όλους}! 😉

    • Bonita Mammie Ιανουαρίου 2, 2010 στις 8:19 μμ #

      Καλή χρονιά και σε σένα!! Κι εύχομαι κι εγώ να΄ναι αυτό το mood που θα επικρατεί γιατί είναι και δυσεύρετο! 🙂

  3. tattooedladylydia Ιανουαρίου 3, 2010 στις 8:16 μμ #

    Καλή χρονιά babes με μπόλικη υγεία, χαρά και όρεξη για δημιουργία 🙂

    yay for quitting, too 😀

  4. amelinia Ιανουαρίου 19, 2010 στις 9:37 πμ #

    Καλή χρονιά!
    Μπράβο που έκοψες το τσιγάρο 🙂

    • Bonita Mammie Ιανουαρίου 19, 2010 στις 2:45 μμ #

      Καλή χρονιά και σε σένα! Ναι, είμαι πια μια ευτυχής μη καπνίστρια…

Σχολιάστε

