Τελείως βαρετό ποστ.

29 Οκτ.

Κατέβηκα σήμερα στο Πάντειο να κάνω κάτι δουλειές και φυσικά εξοντώθηκα. Για αρχή να πω ότι έφυγα από το σπίτι μου στις 11.30 και οι δρόμοι ήταν τα πάντα εκτός από άδειοι. Αναρωτιέμαι, δουλεύει κανείς σ΄αυτή τη χώρα βρε παιδί μου;; Επίσης, νιώθω ότι όσο περνάει ο καιρός οι οδηγοί πάνε και χειρότερα και οι πεζοί περνούν τους δρόμους σαν αλλόφρονες. Αλλά ειδικά οι οδηγοί είναι το κάτι άλλο. Το πόσα τροχαία έχω γλιτώσει στο τσακ αυτή τη βδομάδα δε λέγεται.

Εν τω μεταξύ, αφού τελείωσα τις δουλειές μου κάθισα για ένα καφέ με μια φίλη μου. Τι το θελα, τα μισά που μου΄λεγε δεν τα άκουγα και τα άλλα μισά με δυσκολία. Όλη αυτή η βαβούρα, οι φωνές, ο πολύς κόσμος με αποσυντονίζουν. Τέρμα, είμαι μόνο για σπίτια, οφείλω να το πάρω δια παντός απόφαση. Κάθε φορά που βγαίνω έξω κουράζομαι. Και κουράζομαι στα αλήθεια. Σήμερα είμαι πτώμα χωρίς λόγο.

Από τότε που άρχισα να γράφω ημερολόγιο έχω μειώσει τα post εδώ. Το ξέρω ότι σας λείπω (και στους 2 μου αναγνώστες), αλλά δείξτε κατανόηση! :-p

Revolutions_are_Boring_by_rosalarian

6 Σχόλια to “Τελείως βαρετό ποστ.”

  1. Manolis Platakis Οκτώβριος 30, 2009 στις 2:47 πμ #

    Δείχνουμε, δείχνουμε 😛

    Ημερολόγιο; As in με στυλό;

    • Bonita Mammie Οκτώβριος 30, 2009 στις 3:27 πμ #

      Λοιπόν για να καταλάβεις πώς έχει το πράγμα άρχισα μια εκπαίδευση στην οποία πρέπει να κρατάω εκτενές ημερολόγιο! Με στυλό υποτίθεται, αλλά εγώ το κάνω στο pc, είμαι τόσο πολυλογού που πιάνεται το χέρι μου με στυλό χαχα!

  2. amelinia Οκτώβριος 30, 2009 στις 12:30 μμ #

    Γιατί 2 αναγνώστες; Είμαι κι εγώ εδώ! 🙂
    Αχ μακάρι να μπορούσα να πάω στο Πάντειο για καφέ τώρα κι ας γινόμουνα κομμάτια απ’την κούραση. Πόσες ώρες και μέρες δεν έβγαλα εκεί στο Sine qua non, στο Μηχανοστάσιο (έτσι δεν το λένε?) και στις άλλες καφετέριες… πόσα τάβλια δεν αναστέναξαν απ’τις εξάρες μου! Ε ρε αναμνήσεις!
    Καλά να περνάς!

    • Bonita Mammie Οκτώβριος 30, 2009 στις 1:58 μμ #

      Α χαίρομαι πάρα πολύ που είσαι κι εσύ εδώ!! Θες να πηγαίνεις εσύ στο Πάντειο αντί για μένα; 😀

  3. tattooedladylydia Νοέμβριος 6, 2009 στις 5:43 μμ #

    εεεεεεε δεσποινίς μου, κι εγώ σας διαβάζω!
    ουφ, μου’λειψες, κανόνισε να αδειάσεις λίγο να σε δούμε
    🙂

Σχολιάστε

