Μα γιατί να θες να γίνεις μοντέλο;;;

20 Οκτ.

Δε θέλω να είμαι κακιά ούτε αυστηρή, ούτε υπερόπτης. Το σκέφτηκα, το ξανασκέφτηκα και κάτι καλό δε βρήκα. Τα μοντέλα είναι χαζά. Δεν μπορώ να φανταστώ έξυπνο άνθρωπο να γίνεται μοντέλο.

Θα μου πεις, κάτσε, είμαι κουκλάρα, φωτογραφίζομαι 5-10-20 ώρες ενώ είμαι νηστική, με πυρετό ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο και βγάζω τόσα λεφτά. Από τη μία, πάλι καλά που υπάρχουνε μοντέλα γιατί ποιον θα φωτογράφιζαν κι οι καημένοι οι φωτογράφοι, αλλά από την άλλη, πόσο ματαιόδοξη, πόσο γκάου και πόσα κιλά κοινωνικής καθυστέρησης μπορεί να έχεις για να κάθεσαι να σου φωνάζει ένας μαλάκας ενώ φωτογραφίζεσαι με μια φιδάρα που δεν ξέρεις άμα θα σε φάει ή όχι; Πόσο άγχος θανάτου πια; Μόνο έτσι μπορώ να τις δικαιολογήσω, αν και νιώθω ότι είναι απλώς χαζές.

Τις λυπάμαι λίγο για όλα αυτά που τραβάνε λόγω της βλακείας τους σε συνδυασμό με την ομορφιά τους. Όλα αυτά τα σκεφτόμουν ενώ έτρωγα και έβλεπα αυτή την εκπομπή, το Next top model (έτσι δε λέγεται;) Πόσο σοβαρά το΄χουν πάρει όλοι, σιγάαα ρε παιδιά δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου αν το βλέμμα σας είναι άδειο σε μια φωτο και αν το στόμα σας χαλάει όλο το κλίμα. Χεστήκαμε για την ακρίβεια.

Ένα άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι κάποιες είναι επιεικώς άσχημες, μία έχει στόμα βρικόλακα, άλλες έχουν απαίσια πόδια κι άλλες σπυριά. Υπάρχουν και δύο μοντέλες απομίμηση της Άγκινες Ντέιν ή όπως τη λένε αυτή. Πς έχω τελικά πολύ σφαιρική μάθηση, αυτό θα πει καλλιέργεια παιδί μου. Το προηγούμενο ποστ για τον Kierkegaard κι εδώ για το μόντελινγκ. Όχι, παίζουμε.

Ενιγουέι, μου άρεσαν και κάποιες, αλλά με αυτό που είδα νομίζω ότι αν είσαι λεπτή γίνεσαι μοντέλο. Εξάλλου στις φωτο σε μεταμορφώνουν. Μπορεί να είναι προσωπικό μου γούστο, δεν ξέρω, αλλά σιγά την ομορφιά. Με αυτές τις βάσεις κι εγώ γίνομαι μοντέλο τι μου λείπει; 20 πόντοι μονάχα. Μα γιατί να θες να γίνεις μοντέλο;;; Και είπε μια, and i quote: «όλα τα κοριτσάκια δε θέλουν να γίνουν μοντέλα;» Όχι κυρά μου, εγώ ήθελα να γίνω ντετέκτιβ. Όχι ότι αυτό είναι πιο νορμάλ, αλλά έχει μια προοπτική. Άσε με γλυκιά μου. Από την άλλη ποια ανεγκέφαλη δεν θέλει να γίνει υπερδιάσημη και it-girl? Ποια δε θέλει να πέσουμε ξερές με την ομορφιά της και των ωραίο της κώλο; Αχ κορίτσια! Περαστικά σας!

Κάθε μοντέλο που μπλογκάρει (λολ) ας με διαψεύσει παρακαλώ. Ευχαριστώ.

Agyness Deyn pose

Agyness Deyn τη λένε τελικώς. Έχει έναν αέρα χα;

5 Σχόλια to “Μα γιατί να θες να γίνεις μοντέλο;;;”

  1. katrinpi Οκτώβριος 20, 2009 στις 3:57 πμ #

    τις καλημέρες μου!

    λοιπόν, αυτό συχνά το συζητώ με τη φίλη μου που μού κάθεται κ τη φωτογραφίζω για την καύλα μας(μου) κ μόνο. Και ναι, μάλλον είναι απλά αδύνατες. *

    *όντας κ λίγο έως πολύ όμορφες (όσο ναναι, είναι απ’αυτές που το σάββατο «θα βάλουν τα καλά τους -ξέρεις τώρα:Ρ- κ θα γίνει κ μπέρδεμα», όπως λέει κ το άσμα)..καταλαβαίνουν από νεαρή ηλικία ότι πουλάνε.
    άλλες έχουν ψυχολογικά κ κάθονται στ’αυγά τους («αα..με θέλουν μόνο για τον κώλο μου, ας ανοίξω κ κανα βιβλίο μπας κ πουλήσω από μυαλό») κι άλλες το εκμεταλλεύονται κ παίρνουν το χρήμα κάνοντας αυτό το ..επάγγελμα.

    δεν ξέρω ποιες είναι πιο έξυπνες, αλήθεια, ακόμα το ψάχνω. αλλά συνήθως οι κοπέλες που κάνουν μόνο μόντελινγκ, δεν κάνουν τίποτε άλλο στη ζωή τους, έτσι ..αξιοθαύμαστο να πεις. είτε ξεκινούν το μόντελινγκ για έξτρα χρήματα κ παρατούν τα υπόλοιπα (σχολές κτλ) κ μένουν εκεί μέχρι να αποδειχτεί ότι είναι κάτι εφήμερο, είτε έχουν το ΟΝΕΙΡΟ που έλεγες, οπότε ψοφάνε για δαύτο..

    στην ελλάδα είναι κ λίγο περίεργα τα πράγματα. anyway. καταλαβαίνεις..

    εμένα μου παν να παρακολουθήσω το σόου για να δω φωτισμούς φωτογραφίσεων. αν είναι να με κάνουν να μην ξαναφάω όμως οι βλαμένες, ευχαριστώ, δε θα πάρω!!

    • Bonita Mammie Οκτώβριος 20, 2009 στις 2:20 μμ #

      Ωωω εσύ δηλαδή είσαι φωτογράφος;; Πολύ μ΄αρέσει η φωτογραφία, θέλω κι εγώ να ασχοληθώ κάποια στιγμή!

      Δεν είναι θέμα εξυπνάδας για μένα, είναι θέμα προοπτικής 🙂

      • katrinpi Οκτώβριος 21, 2009 στις 3:44 πμ #

        σίγουρα, αλλά «τυχαίο» λες να είναι το ότι το μόντελινγκ στεγνά ως επάγγελμα απαιτεί μόνο ομορφιά; 😉

        (γνωρίζω κορίτσια των καλλιστειών κ των πλέιμέιτ κ ευτυχώς η μία δεν πήγε (ακόμη) καλλιστεία. εύχομαι να μην πάει ποτέ :Ρ)

        ναι υποτίθεται πως είμαι φωτογράφα!:Ρ

  2. tattooedladylydia Οκτώβριος 20, 2009 στις 1:59 μμ #

    i second that.
    κι εγώ ήθελα – κι ακόμα θέλω – να γίνω κρουπιέρισσα.

    και γιατί βρε αγάπη έβλεπες τις μοντέλες χθες, δεν ήξερες ότι είχε Παπακαλιάτη εκείνη την ώρα; είναι μακράν η καλύτερη κωμωδία της χρονιάς, τέτοιο γέλιο είχα πολύ καιρό να ρίξω 😆

    • Bonita Mammie Οκτώβριος 20, 2009 στις 2:21 μμ #

      Πωωωωωω κι έχασα το δράμα;;; Όχι ρε γαμώτο τώρα θα πρέπει να περιμένω ως την άλλη Δευτέρα…. χαχαχαχαχα

Σχολιάστε

