What would you do for me..?

10 Οκτ.

Θα μου έστελνες ποτέ λουλούδια απλά για να μου πεις καλημέρα; Θα ερχόσουν να με βρεις αν με άκουγες στεναχωρημένη; Θα φώναζες μπροστά σε όλο τον κόσμο ότι μ΄αγαπάς; Θα έκανες ποτέ κάτι τρελό για μένα;

Κάτι τέτοιες εσωτερικές ανησυχίες -που καμιά φορά καταλήγουν σε μη εποικοδομητικούς διαλόγους- μας τρώνε συχνά όταν είμαστε σε μία σχέση. Θα έκανε ο άλλος κάποια θυσία για μένα; Θα έκανε κάτι τρελό; Και τι πάει να πει θυσία; Και τι πάει να πει τρελό; Θυσία για μένα μπορεί να είναι να σε συνοδεύσω σε ένα κλαμπ Σαββατιάτικα και για σένα θυσία μπορεί να σημαίνει ότι θα παρατήσεις τη δουλειά σου για να μετακομίσουμε σε άλλη πόλη. Ίσως η δική σου θυσία να ακούγεται πιο σημαντική, αλλά είναι όντως; Αν π.χ. εγώ παθαίνω κρίσεις πανικού κάθε φορά που πάω σε κλαμπ, μπορεί η δική μου θυσία να είναι ισάξια ίσως και μεγαλύτερης αξίας από τη δική σου. Πρόκειται, ας πούμε, για ένα θέμα ζωής και θανάτου στην τελική. Ποιος λοιπόν θα την κρίνει τη θυσία; Και με ποιο μέτρο; Μπορείς άραγε να την μετρήσεις;

Η διαφορετικότητα των απόψεων μεταξύ δυο ανθρώπων, ή για να το θέσω καλύτερα, η κοσμοαντίληψη του ενός με του άλλου δεν ταυτίζεται σχεδόν ποτέ. Το θέμα είναι ότι μπορεί εσύ να κάνεις κάτι που το θεωρείς εκπληκτική ένδειξη της αγάπης σου και εγώ να μην το καταλάβω καν. Όταν μιλάνε για θυσίες οι άνθρωποι εννοούν τις θυσίες που θα έκαναν κι εκείνοι. Γιατί εγώ να βλέπω λιγότερο τους φίλους μου κι εσύ όχι και τα λοιπά και τα λοιπά. Άσχετα αν για μένα στην τελική δεν ήταν τόσο σημαντικό να τους βλέπω, το θέμα είναι γιατί να το κάνω εγώ κι εσύ όχι. Είναι αυτό το αίσθημα που σε πιάνει κι αρχίζεις να λες «μα, τι είμαι εγώ μαλάκας;» Αυτή η φοβία μήπως είμαστε μαλάκες μας κάνει τελικά να γίνουμε μαλάκες.

Με αγαπάει όσο εγώ ή λιγότερο; Οι θυσίες θα το δείξουν (νομίζουμε όλοι). Και όμως οι θυσίες δεν δείχνουν πάντα αγάπη. Πολλές φορές δείχνουν εγωισμό, τύψεις, ενοχή, φόβο και τέτοια. Και πώς θα καταλάβω τι νιώθει ο άλλος; Δυστυχώς, ή και ευτυχώς, ποτέ δεν θα καταλάβεις. Εκτός αν βρεις κάποιο τρόπο να μπαίνεις στο μυαλό του. Αλλά και τότε ακόμα μπορεί να μην καταλάβαινες.

Αυτό που τελικά σου μένει να κάνεις είναι να αντιληφθείς λιγάκι πώς σκέφτεται ο άλλος και βάση με εκείνον να κρίνεις. Όχι βάση με εσένα. Όχι βάση με τα ιδανικά σου και σίγουρα όχι με βάση το Hollywood. Κι εκεί είναι που την πατάω συνέχεια.

I_could_never_sleep_alone

5 Σχόλια to “What would you do for me..?”

  1. Manolis Platakis Οκτώβριος 11, 2009 στις 12:30 πμ #

    Το Hollywood μας έχει καταστρέψει.. Για τις προσδοκίες μας από τους ανθρώπους αλλά και τη ζωή γενικότερα.

  2. tattooedladylydia Οκτώβριος 12, 2009 στις 3:02 μμ #

    Ναι αλλά ρε αδερφάκι μου αυτά τα ρημάδια τα κλισέ στη ζωή έχουν πραγματική αξία αλλιώς δε θα είχαν γίνει κλισέ…
    Σε όλους αρέσουν τα ξαφνικά τηλέφωνα και τα λουλούδια και το χουζούρεμα στο κρεβάτι σε κάποια γκαρσονιέρα διαμπερή με θέα στο Ρόουντ Άιλαντ και από μέσα να παίζει το 13 των Blur ή κάποιος δίσκος του 1994 και να χαζεύεις το ψιλόβροχο πάνω στο τζάμι ενώ κοιτάς τον άλλο που λαγοκοιμάται και του φιλάς απαλά τα μαλλιά

    χριστέ μου και μόνο που το διαβάζω αυτό που έγραψα με πιάνει κατάθλιψη.

  3. Ανώνυμος Οκτώβριος 12, 2009 στις 4:28 μμ #

    Κάποτε μου είπαν οτι τις θυσίες στη σχέση, τις έκανα για να μου χρωστάνε οι άλλοι.Αυτοί οι άλλοι, ούτε τη λέξη σ’ αγαπώ δεν δέχτηκαν, πόσο μάλλον μια Mini θυσία μου.

    Αν σε οδηγεί κυρίως το συναίσθημα, κατά 99% είσαι χαμένος, συνεχός μπερδεμένος και με πολλές ενέσεις χαμηλής αυτοεκτίμησεις.

  4. Bonita Mammie Οκτώβριος 12, 2009 στις 5:49 μμ #

    @Manolis Platakis: Άσε το Hollywood έχει πάρει όλες τις φαντασιώσεις μας και τις έχει κάνει εφιάλτη. Ή κάτι τέτοιο 🙂

    @tattooedladylydia: Δεν είπα ποτέ εγώ ότι δε μου αρέσουν όλα αυτά. Μου αρέσουν και για την ακρίβεια μου αρέσουν τόσο πολύ που καμιά φορά βγαίνω εκτός πραγματικότητας. Αυτό ήθελα να τονίσω. Ναι, αυτό που έγραψες, όντως πατάει πολλές χορδές ταυτοχρόνως. Να κάτι τέτοια φαντάζομαι και μετά το χάνω το μυαλό μου 🙂

    @φίλος Ανώνυμος: Το συναίσθημα είναι θαυμάσιο όπλο, αρκεί να ξέρεις πώς να το χρησιμοποιήσεις. Εσύ τελικά τις θυσίες γιατί τις έκανες;

  5. Ανώνυμος Οκτώβριος 20, 2009 στις 3:18 μμ #

    Τις θυσίες κυρίως τις κάνουμε για το άλλο μας μισό. Απλά αυτό το μισό ποτέ δεν το παραδέχεται.

Σχολιάστε

