Laugh out loud

28 Σεπτ.

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που ξεκινάνε μία μία οι σειρές που παρακολουθώ. That is, Desperate Housewives and Criminal minds. Έχω γίνει κάτι σαν τη μαμά μου, που την κορόιδευα που είναι κολλημένη, αλλά τελικά το μήλο κάτω από τη μηλιά, έτσι; Απλά εγώ το παίζω γκλαμουριά γιατί παρακολυθώ αμερικανιές και όπως και να το κάνεις είμαι ένα επίπεδο πιο πάνω. Οκ, αστειεύομαι. Τώρα πάντως θα ξεκινήσω και το how i met your mother. Βλέπω και το heroes αλλά έχει καταντήσει λιγάκι κούραση, το΄χουν τραβήξει από τα μαλλιά, τα πόδια, τα βυζιά κι ό,τι άλλο τραβιέται. Επίσης, δεν μπορώ να θυμηθώ γιατί σταμάτησα το family guy, το οποίο είναι τόσο αστείο που θέλω να κλάψω. Πρέπει να το ξαναρχίσω asap.

Εδώ και λίγες μέρες άρχισα να διαβάζω το ΦΑΔΕΡ ΗΜΩΝ, το οποίο με έχει λυγίσει. Γελάω πολύ, γελάω δυνατά και γελάω μόνη μου. Διασκέδαση, έτσι; Στην αρχή το σνόμπαρα λίγο γιατί θεώρησα ότι είναι αντιγραφή του στυλ του μοναδικού Terry Pratchett, αλλά μετά σκέφτηκα ότι αντιγραφή ξεαντιγραφή, τα σπάει. Βασικά αναρωτιέμαι αν ο Βουράκης έχει διαβάσει Pratchett. Όπως και να΄χει please διαβάστε το, θέλω να μοιραστώ με κάποιον όλο αυτό το γέλιο. Πραγματεύεται τη Δευτέρα Παρουσία, αλλά όχι υπό την έννοια που φαντάζεσαι. Σκέψου ότι ο Θεός θεωρεί τον Ιησού στιλιστικά ακατάλληλο για τη Δευτέρα Παρουσία κι έτσι επιλέγει στη θέση του Ιησού, τον μικρότερο γιο του, τον Τζες, που έχει όλα τα φόντα να κάνει μεγάλη καριέρα ως Σωτήρας. Συγκεντρώνει λοιπόν 12 αποστόλισσες και ξεκινάει το έργο του. Αν είσαι υπερβολικά θρήσκος, δεν έχεις χιούμορ και σοκάρεσαι, τότε άστο στο πλάι, να γλιτώσεις και το εγκεφαλικό.

Επίσης να διαβάσεις Pratchett οπως και δήποτε γιατί αξίζει. Ο τύπος έχει εκπληκτική φαντασία και θα σε παρασύρει σε στιγμές αξεπέραστου γέλιου.

Κατά τα άλλα άρχισα διάβασμα για την εκπαίδευση και το πρώτο μου βιβλίο είναι του Spinelli και κάτι άλλα σχετικά με την αντιμετώπιση του θανάτου, οπότε λίγη χαρά τη χρειαζόμουν :p

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με τη χρονιά που ξεκινάει, αν και με τόσα πράγματα που έχω να κάνω ίσως χάσω και όσους φίλους μου έχουν απομείνει 😦 🙂 Δεν πειράζει όμως γιατί θα γίνω τόσο σπουδαία που όλοι θα θέλουν να με έχουν φίλη. Χαχαχχαχα.

Have a nice week!

laugh_by_glamz

2 Σχόλια to “Laugh out loud”

  1. tattooedladylydia Σεπτεμβρίου 29, 2009 στις 12:15 πμ #

    Να προτείνω και The Big Bang Theory από σειρές; Πολύ γέλιο.
    Pratchett να πω την αμαρτία μου δεν έχω διαβάσει ακόμα και γι’αυτό με κράζουν αβέρτα κουβέρτα όλοι οι κομιξοφίλοι μου… αλλά αφού το προτείνεις εσύ I’ll give it a go 😉

  2. Bonita Mammie Σεπτεμβρίου 29, 2009 στις 3:02 πμ #

    Και πολύ καλά θα κάνεις φιλενάδα! Αυτό που πρότεινες άρχισε νομίζω σήμερα ή μια άλλη μέρα να το δείχνει το σταρ. Καλό είναι; νόμιζα όχι από τη διαφήμιση, αλλά αφού το λες εσύ :p 🙂

Σχολιάστε

