10 πράγματα που δεν ήξερες για μένα (Ray’s version)

5 Σεπτ.

Μετά από πολλούς μήνες κάνω comeback με παιχνιδιάρικο post. Με τέτοια αποχή αμφιβάλλω αν θυμάται και τίποτα από αυτά που ήξερε κάποιος για μένα. Anyway, δεν κωλώνουμε πουθενά.

  1. Είμαι το alter ego, του alter ego μου. Αυτό δεν μπορεί παρά να είναι ανησυχητικό.
  2. Μου αρέσουν οι γάτες αλλά έχω αλλεργία σε αυτές. Αυτό συμβαίνει και σε πολλούς άλλους τομείς της ζωής μου.
  3. Θεωρώ ηλίθια και ενοχλητικά αυτά τα παιχνίδια στα blog αλλά συνέχεια συμμετέχω.
  4. Κάποτε χόρευα σε πάρτι το Moonwalk. Πιο πολύ έμοιαζα με τον Σεφερλή παρά με τον Michael Jackson.
  5. Δεν ξέρω τι μου γίνεται, αλλά όλοι γύρω μου τείνουν να με αντιμετωπίζουν σαν να έχω πλήρη συνείδηση. Poor people.
  6. Βαριέμαι να διαβάζω blog άλλων, θέλω όμως όλοι να διαβάζουν τα δικά μου.
  7. Μου αρέσει να κάνω μουσική αλλά πάντα μου εντείνει το συναίσθημα της ματαιότητας.
  8. Σιχαίνομαι τη δουλειά, αλλά δουλεύω περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο στο περιβάλλον μου.
  9. Έχω να ξυπνήσω πριν τις 11 πολλά χρόνια.
  10. Θέλω να βρίσκω λύσεις για όλους και για όλα, αλλά με ονειρεύομαι συνέχεια σε ένα ξύλινο σπίτι στο βουνό να βαριέμαι δίπλα στο τζάκι. Οι φαντασιώσεις είναι για να σπάνε @@ μόνο τελικά.

I’m out

2 Σχόλια to “10 πράγματα που δεν ήξερες για μένα (Ray’s version)”

  1. Bonita Mammie Σεπτεμβρίου 5, 2009 στις 5:40 πμ #

    Oh my god!! Θα δακρύσω και δεν ξέρω αν είναι από συγκίνηση που εμφανίστηκες ή από τις διαρκείς μου φαντασιώσεις εσού να χορεύεις Μάικλ. ΓΙΑΤΙ να μην είμαι εκεί;;; Κατά τα άλλα έχω να πω u gave me the laughs :p:p όπως πάντα 🙂

  2. Manolis Platakis Σεπτεμβρίου 5, 2009 στις 12:52 μμ #

    Χαχ! 9 ftw \m/

Σχολιάστε

