άνοιξα την ντουλάπα

18 Ιολ.

Κάθε βράδυ προσπαθώ να κοιμηθώ και ακούω ένα θόρυβο στην ντουλάπα. Νόμιζα πως ήταν κάποιο φάντασμα, φοβήθηκα. Μια μέρα αποφάσισα να κοιτάξω, δεν άντεχα άλλο την άγνοια.

Τελικά, άνοιξα την ντουλάπα και δεν είδα τίποτα. Αποκλείεται, σκέφτηκα. Κοίταξα λίγο καλύτερα και είδα τον εαυτό μου γονατισμένο να κλαίει. Στην αρχή δεν κατάλαβα πως ήμουν εγώ αυτός εκεί ο σκυμμένος τύπος. Ντροπή, σκέφτηκα. Ξέχασα τον ίδιο μου τον εαυτό μέσα στη ντουλάπα τόσο καιρό.

Πόσο καιρό αλήθεια; Ίσως μέρες, ίσως χρόνια. Χρόνια, το πιο πιθανό. Ένιωσα άσχημα μα μετά πάλι, σκέφτηκα, αυτό δεν είναι που μας μαθαίνουν τόσο καιρό να κάνουμε; Δεν προσπαθούν να μας μάθουν να είμαστε αποδεκτοί και καθωσπρέπει; Ε λοιπόν, ήμουν μάλλον καλός μαθητής. Η γνώση που απέκτησα έγινε τόσο κτήμα μου που ξέχασα πως κάποτε δεν ήμουν έτσι. Ναι, είχα μάθει το μάθημά μου.

Ήρθε όμως η ώρα που αποφάσισα πως θα ζω πια για μένα, θα επαναστατήσω. Ήταν όμως βαθιά νύχτα και νύσταζα. Έπεσα για ύπνο χαρούμενος με την απόφασή μου. Μα το πρωί, σηκώθηκα, πλύθηκα, ντύθηκα κι έφυγα. Κι είχα ξεχάσει τι σκεφτόμουν χτες. Κι είχα ξεχάσει τον εαυτό μου στη ντουλάπα. Ξανά.

Τα ρούχα μου όμως δεν τα ξεχνάω ποτέ.
Ειρωνικό, θα σκεφτείς.

Closet_by_torturedbeauty

2 Σχόλια to “άνοιξα την ντουλάπα”

  1. Ray Alston Αύγουστος 4, 2009 στις 2:03 πμ #

    Ε κ π λ η κ τ ι κ ο

  2. Bonita Mammie Αύγουστος 4, 2009 στις 2:34 πμ #

    Χαχα, ευχαριστώ!

Σχολιάστε

