Αποφασίζω

1 Ιολ.

Τι σημαίνει αποφασίζω; Σημαίνει σίγουρα ότι κάτι αποκλείω. Θέλει τόλμη η απόφαση. Με κάθε τι που επιλέγεις αφήνεις κάτι άλλο πίσω. Καμιά φορά οι αποφάσεις είναι εύκολες, άλλες δύσκολες. Σίγουρα δεν είναι το φόρτε μου τελευταία. Η αναποφασιστικότητα κι εγώ έχουμε γίνει κολλητές. Η ελευθερία της επιλογής. Βαρύ το φορτίο της ευθύνης.

Δεν ξέρω τι θέλω κι αυτό με τρομάζει. Κι είναι λογικό, γιατί όταν ξέρεις τι θέλεις, πολεμάς γι’ αυτό. Όταν όμως δεν ξέρεις, απλώς συγχύζεσαι ανάμεσα σε πιθανές επιλογές, πιθανές εκφάνσεις, πιθανές καταστάσεις κάποιας πιθανότητας. Κοινώς δε ζεις, απλώς βασανίζεσαι, ή καλύτερα ζεις βασανιστικά. Και για ποιο λόγο; Δεν υπάρχει λόγος στην ουσία. Πάντα κάτι χάνεις, πάντα κάτι θα κάνεις λάθος, αλλά ποτέ δεν ξέρεις πού στο καλό (ή κακό) θα σε βγάλει.

Η ζωή είναι τέχνη, είναι ταλέντο. Δεν θα έλεγα ότι γεννήθηκα με αυτό έμφυτο. Να ξέρεις να ζεις είναι δύσκολο. Να ξέρεις να ζεις καλά είναι σπάνιο. Σε γενικές γραμμές είμαι σπάνιο άτομο, δεν ξέρω γιατί εδώ δεν τα καταφέρνω, χαχαχαχα.

Θα πάνε καλά ΟΛΑ γιατί έτσι πάνε πάντα. Βαρέθηκα λίγο την απαισιοδοξία μου και τα εμπόδια που μου βάζω κάθε λίγο και λιγάκι. Μα μάλλον τα εμπόδια είναι σημαντικά για μένα. Πώς αλλιώς θα δείξω ότι μπορώ να τα καταφέρω; Αστείος όλος αυτός ο φαύλος κύκλος. Πού ξεκινάω εγώ και πού το σύμπαν; Όχι, δεν εννοώ ότι είμαι τόσο τετραπέρατη.

σμD_E_C_I_D_E_by_emeniux

Σχολιάστε

