Όλα καλά και τέτοια

29 Απρ.

Μια ζωή χωρίς άγχος την έχω συχνά ονειρευτεί. Συνειδητοποίησα πλέον όμως, ότι είναι σα να ζητάω να ζω χωρίς να αναπνέω. Δε γίνεται να μην έχεις καθόλου άγχος. Δε γίνεται όταν σε αφορά και σε ενδιαφέρει τι θα γίνεις, τι θα απογίνεις, τι θα κάνεις και άλλα τέτοια.

Ξέρω ότι το άγχος είναι κάτι που δε θα χάσω και είναι από τις λίγες φορές που μπορώ να κολλήσω ένα ποτέ δίπλα χωρίς φόβο ψυχής. Έχω αποφασίσει όμως να κάνω ό,τι μπορώ για να το ελαττώσω και έχω αποφασίσει να υπενθυμίζω στον εαυτό μου καθημερινά ότι πρέπει να παραιτηθεί από τη γελοία του ανάγκη για έλεγχο.

Προσπαθώ να σκεφτώ τα πάντα, να «προλάβω». Καμιά φορά σκέφτομαι τόσο τρελά σενάρια που ούτε η ζωή δεν μπορεί να ανταπεξέλθει. Είναι μάταιο. Έχω κάνει πρόοδο όμως και στο σημείο αυτό θα πω στον εαυτό μου ένα μπράβο. Έχω κάνει πρόοδο γιατί κάθε φορά που αγχώνομαι για κάτι βρίσκω ένα τρόπο να αγχωθώ λιγότερο.
Αυτό που λέω πιο συχνά είναι ότι θα δω τι θα κάνω τότε. Τότε που όντως θα έχει συμβεί αυτό που σκέφτομαι. Η προετοιμασία είναι μια σιγουριά βέβαια, αλλά τελικά πολλά πράγματα για τα οποία προετοιμάστηκα δεν ήρθαν ποτέ.

Τώρα όταν αγχώνομαι για μια υπαρκτή κατάσταση εκεί είναι λίγο πιο περίπλοκο. Τότε πάντως σκέφτομαι τα χρόνια που θα έρθουν. Σκέφτομαι ότι αυτό που ζω κάποια στιγμή θα είναι μια ανάμνηση, και έχω βαρεθεί να έχω κακές αναμνήσεις. Σκέφτομαι ότι στο μακρόκοσμο, τα μικρά συμβάντα δεν έχουν νόημα. Μα τα μικρά συμβάντα δεν κάνουν μια μεγάλη ζωή; Ναι, την κάνουν. Γι΄αυτό δε θέλω στιγμές απόλυτου άγχους και ειλικρινούς απόγνωσης. Κάνω ακόμη και τα στραβά μάτια αν χρειαστεί. Γιατί εδώ που τα λέμε ως τώρα κατάφερα να ανταπεξέλθω παντού, κατάφερα να ξεπεράσω ή έστω να προσπεράσω τα πάντα. Κατάφερα να σταθώ στα πόδια μου και να πετύχω διάφορους μικρούς μου ή μεγαλύτερους στόχους. Γιατί λοιπόν να μη συνεχίσω έτσι; Και ναι, ίσως δεν έχω κάνει πολλά πράγματα, αλλά κάτι έχω καταφέρει κι εγώ. Βαρέθηκα να με έχω «στη μπούκα» που λένε.

Oh boy, how patchetic did that sound!

run_free_by_larafairie

Σχολιάστε

