Κρίμα κι άδικο

8 Απρ.

Σήμερα το πρωί ξύπνησα και αμέσως άκουσα ένα κακό νέο. Κακός τρόπος να ξυπνάς, πολύ κακός. Είναι που είναι η φύση του νέου έτσι, είναι και η ώρα που σε βρίσκει απροετοίμαστο, είναι με δυο λόγια ένας πολύ κακός συνδυασμός.

Το νέο αυτό είχε να κάνει με ένα τρακάρισμα που είχα πριν λίγες μέρες. Ένας άνθρωπος έπεσε πάνω μου (με το αμάξι του), καθώς μάλιστα πήγαινε ανάποδα. Κάναμε δήλωση, αλλά έλα που οι ασφαλιστικές δε σε βοηθάνε πάντα. Αφού λοιπόν έφτιαξα το αμάξι μου, η ασφαλιστική του δε δέχεται το φταίξιμό του, γιατί, λέει, έτσι όπως τα έχουμε γράψει φαίνεται να φταίω εγώ. Βαρετό το στόρι και δε θέλω να το αναπτύξω περαιτέρω.

Αυτό που με ενοχλεί πραγματικά είναι η αδικία. Δεν την αντέχω, δεν μπορώ να τη συνηθίσω. Δε νομίζω ότι θα καταφέρω ποτέ να την αποδεχτώ. Ούτε μπορώ να καταλάβω πώς ένας άνθρωπος αδικεί έναν άλλο ελαφρά τη καρδία. Δεν ξέρω αν έχω αδικήσει ποτέ κάποιον, ίσως το έχω κάνει εν αγνοία μου, αλλά ποτέ δε θέλησα να το κάνω συνειδητά.

Είναι σίγουρο ότι κάποιους το άδικο τους ευνοεί κι ίσως να έχει ευνοήσει κι εμένα κάποιες φορές, αλλά ποτέ μα ποτέ δεν ένιωσα καλά με αυτό.“Life is never fair, and perhaps it is a good thing for most of us that it is not” που είπε κι ο Oscar Wilde. Προσωπικά πάντως, πάντα θα μάχομαι για το δίκιο, πάντα θα καταδικάζω το άδικο. Το κακό είναι ότι μάλλον θα έχω πολλές μάχες να δώσω, αφού η ζωή είναι κατά βάση άδικη.

Το ξέρω ότι αυτό που μου συνέβη δεν είναι κάτι τρομερό. Συμβαίνουν πολύ χειρότερες αδικίες, όπως ο σεισμός στην Ιταλία προχθές. Ναι, αυτό είναι κάτι ειλικρινά οδυνηρό. Αυτό που περνάω εγώ δεν είναι, απλά μου έδωσε το έναυσμα να τσαντιστώ άλλη μια φορά με αυτόν τον κωλοάδικο κόσμο.

mario_is_pissed_by_killgary

Ένα Σχόλιο to “Κρίμα κι άδικο”

  1. Ray Alston Απρίλιος 16, 2009 στις 5:23 μμ #

    Είναι καλό να μην παθαίνεις ανοσία στην αδικία. keep it up

Σχολιάστε

