Αρρώστια..

22 Μαρ.

Ναι, είμαι πάλι άρρωστη!!!!! Ναι, συμβαίνει ξανά!! Μου έρχεται μια φορά το μήνα, σαν την περίοδο! Αυτή τη φορά βέβαια δεν είναι σαν τις άλλες, με έχει γαμήσει, αλλά πάντα υπάρχει κάτι διαφορετικό βρε! Για ποικιλία! Τι θα΄ταν η ζωή μου χωρίς μαύρες μέρες;

Ειλικρινά πιστεύω πως όλες αυτές οι σκατομέρες έχουν κάτι να μου δώσουν. Μου ψιθυρίζουν πράγματα αλλά εγώ δεν ακούω καλά. Ή μήπως δεν είναι θέμα ακοής, αλλά απόφασης; Πρέπει να πάρω τη ζωή μου πιο σοβαρά ή πιο αστεία, δεν έχω καταλάβει ακόμα τι από τα δύο, να σου πω την αλήθεια! Μπορεί να έχει να κάνει με την περίσταση, πάντα μου την έσπαγαν οι «περιστάσεις».

Η υγεία πάνω από όλα, ναι, το πιστεύω. Απλά το πιστεύω περιστασιακά, όποτε δεν το έχω. Μπορεί να το έχω δανειστεί από τους Χριστιανούς αυτό το στοιχείο, που θυμούνται το Θεό μόνο στα σκατά. Το θέμα είναι ότι δεν αντέχω άλλο αυτή την κατάσταση της αρρώστιας. Και μετά μου λένε να μην είμαι αρρωστοφοβική. Πώς κύριε, άμα αρρωσταίνω κάθε μήνα χειμώνα- καλοκαίρι; Πώς, γαμώ το Δία;

Το κακό είναι ότι σε κάποια φάση αρχίζω και λυπάμαι τον εαυτό μου και θέλω να πατήσω ένα κλάμα ατελείωτο. Τον λυπάμαι για κάτι, αλλά δεν έχω συνειδητοποιήσει τι. Που αρρωσταίνει ή που…. δεν ξέρω τι; Υπάρχουν τόσα πολλά εκεί από πίσω, που δεν θέλω να προβώ σε λεπτομέρειες.

Νομίζω ότι κατά βάθος έχω κρίση ταυτότητας. Έχω μπερδέψει τι είμαι και τι θα ήθελα να είμαι. Νομίζω ότι αγαπώ τους «σκοτεινούς» ανθρώπους. Γοητεύομαι είναι μάλλον η σωστή λέξη. Ώρες ώρες νομίζω ότι είμαι ένας από αυτούς. Φοβάμαι να είμαι, από τη μία. Από την άλλη μ΄αρέσει. Τους αγαπώ επειδή είμαι σαν κι εκείνους, επειδή θα΄θελα να΄μαι σαν κι εκείνους ή επειδή απλά διαφέρουν από τους άλλους; Τους θαυμάζω πολλές φορές. Αλλά δεν αντέχω τη μιζέρια μου. Η μιζέρια όμως δεν είναι χαρακτηριστικό εκείνων των ανθρώπων; Δεν ξέρω. Ίσως ναι, ίσως όχι.

Το μυαλό μου….. ένα μπουρδέλο!

my_mind_in_my_hands_by_pirifool

Σχολιάστε

