εδώ που τα λέμε δεν έχω ιδέα τι θέλω να πω

3 Φεβ.

Καμιά φορά βιάζομαι να κρίνω. Τους άλλους, αλλά και εμένα. Πρέπει να μάθω να μην εμπιστεύομαι τα νεύρα μου γιατί όταν περνάνε αλλάζω τελείως. Η αλήθεια είναι ότι δεν τα πάω και πολύ καλά με αυτό το κομμάτι. Φωνάζω, μάχομαι για να υποστηρίξω κάτι που μετά θα μετανιώσω. Όλο αυτό είναι λίγο τρελό, θα λεγε κανείς. Δεν είναι όμως. Είναι λογικό να υπολογίζεις τον εαυτό σου, λογικό να τον υποστηρίζεις. Είναι δύσκολο να πεις «οκ, τώρα λέω μαλακίες», όπως επίσης δύσκολο είναι να να συγκρατείς τις αγριοφωνάρες και να κρατάς την ψυχραιμία σου.

Η ψυχραιμία είναι μεγάλο προσόν, αδιαμφισβήτητα. Είναι κάτι που δεν έχω, δεν είχα ποτέ, αλλά θέλω να αποκτήσω. Μπορώ, με προσπάθεια, αλλά οι προσπάθειες δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου. Τον καλό μου εαυτό τον φοβάμαι. Μπορεί να αφεθώ και μετά; χαχα, δειλία θα έλεγε κανείς. Ευαισθησία και έλλειψη εμπιστοσύνης θα πω εγώ.

Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να πω είναι προσοχή στη σιγουριά. Ή μάλλον δεν θέλω να πω αυτό. Αλλά εδώ που τα λέμε δεν έχω ιδέα τι θέλω να πω.

Ο αυθορμητισμός μπορεί να είναι πολύ κακός καμιά φορά γιατί καταλήγεις να γίνεσαι αυτό το άλλα αντί άλλων που ποτέ κανείς δεν εκτίμησε πραγματικά.

fb1509

Σχολιάστε

