Αποοοοοό τώρα.

1 Δεκ.

Καμιά φορά αγχώνομαι, χωρίς εμφανή λόγο. Έχω μέσα μου μια αγωνία ανεξήγητη -με την πρώτη ματιά. Τελικά εξηγείται αυτή η αγωνία, αυτό που ίσως δεν εξηγείται είναι το χρονικό της πλαίσιο. Γιατί τώρα, γιατί σήμερα.

Έχω ένα άγχος για πράγματα που θέλω να κάνω και να ζήσω, για πράγματα που δεν έχουν έρθει, για το μέλλον, με μία λέξη. Δεν υπάρχει πιο χαζό άγχος, από το άγχος του μέλλοντος. Σε τρώει, σε προκαλεί και τελικά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, παρά να κάτσεις να περιμένεις. Θέλω να φτάσω κάπου και καμιά φορά δεν «κρατιέμαι». Αναρωτιέμαι πώς θα είμαι τότε και μετά και κάποτε.

Καμιά φορά μου λείπει κάτι κι ίσως γι΄αυτό το σκέφτομαι. Άλλες, ίσως ανακουφίζομαι με την ύπαρξη μέλλοντος, και μάλιστα καλύτερου. Τελικά αυτό είναι απλώς ένα μαξιλαράκι. Κάτι να βασίζεις πάνω τις ελπίδες σου, όπως άλλοι τις βασίζουν στον Θεό. Δεν θα είναι καλύτερο αυτό που έρχεται, αν δεν αλλάξεις το τώρα. Το τώρα μου βέβαια είναι μια χαρά, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ή μήπως έχω;

Δεν είναι ότι περιμένω ένα αύριο διαφορετικό. Όχι. Περιμένω απλά ένα αύριο το οποίο δεν ξέρω καν πώς θα είναι και γι΄αυτό μάλλον το περιμένω και με τόση αγωνία.
Κι όταν λέω αύριο δεν εννοώ την Τρίτη.

Οι ιδέες αποτελούν μεγάλο μέρος της ζωής μας. Σκεφτόμαστε ξανά και ξανά και δεν θυμόμαστε ότι κάθε λεπτό ζούμε, ότι οι σκέψεις μας δεν πρέπει να μένουν στο ιδεατό επίπεδο. Η υπόλοιπη ζωή σου ξεκινάει από το κάθε λεπτό που περνάει, αλλά δεν είναι εύκολο να το πάρεις απόφαση. Συνήθως περιμένεις ΤΗΝ στιγμή, που δεν έρχεται ποτέ. Και τελικά ζεις χωρίς να πράττεις, απλά σκέφτεσαι και περνάς 100 φορές από την προετοιμασία χωρίς να αντιληφθείς πότε στο καλό ήταν η πρεμιέρα.

today_is____by_mattfat375

5 Σχόλια to “Αποοοοοό τώρα.”

  1. alen Δεκέμβριος 2, 2008 στις 3:09 μμ #

    για μια μερα θα ερθω στην ελληνικη ζοη! δεν ειναι αυτο ευτηχια γσα την ομογενη!

  2. alen Δεκέμβριος 2, 2008 στις 3:12 μμ #

    ενδαξη

  3. Bonita Mammie Δεκέμβριος 2, 2008 στις 7:13 μμ #

    sorry, but i don’t really seem to get what you’re saying..!

  4. Ray Alston Δεκέμβριος 3, 2008 στις 6:31 πμ #

    Νομίζω ότι θα ήσουν πιο ευτυχισμένη αν ασχολιόσουν περισσότερο με την Τρίτη σαν αύριο παρά με τα 20 χρόνια μετά όπου πραγματικά δεν μπορείς να προβλέψεις θέλεις δε θέλεις. 😉

  5. Bonita Mammie Δεκέμβριος 3, 2008 στις 6:55 μμ #

    Μωρέ δίκιο έχεις εσύ, αλλά το συναίσθημά μου είναι αυτιστικό 🙂

Σχολιάστε

