Η καρέκλα μου κουνιέται

3 Νοέ.

Καμιά φορά νιώθω ανεξέλεγκτη κι αυτό με τρομάζει. Δεν θέλω να μην μπορώ να με ελέγξω. Μου προκαλεί ανασφάλεια το ότι δεν θα καταφέρω να είμαι όπως θέλω να είμαι. Άλλες φορές βέβαια είμαι στο αντίθετο άκρο και είμαι απόλυτα ελεγχόμενη, σε σημείο που εύχομαι να γίνει κάτι να χάσω πάλι τον έλεγχο. Η αλήθεια είναι όμως ότι αγαπώ να έχω τον έλεγχο. Δεν αντέχω το ότι κάποιος άλλος θα τον έχει αντί για μένα. Εκτός αν για κάποιον λόγο τον θεωρώ ικανότερο ή φοβάμαι. Αυτές οι αμφιθυμίες δεν είναι κάτι καινούριο για μένα. Παλιά ξινά σταφύλια. Θέλω, αλλά δεν θέλω. Μπορώ, αλλά δεν μπορώ. Ποιο είναι το πρόβλημά μου, δεν έχω καταλάβει ακόμα. Τι πραγματικά θέλω και τι όχι είναι στα αλήθεια ένα σοβαρό θέμα. Είναι περίεργο και πρωτόγνωρο συναίσθημα γιατί πάντα ήξερα τι ήθελα. Μου φαινόταν απλό. Απλά έπρεπε να ακούσεις το μέσα σου. Καθόσουν λοιπόν κάτω, έκανες λίγο ησυχία και μετά αυτό εμφανιζόταν και σου εξηγούσε. Τόσο απλά. Όχι, όμως, όχι. Δεν είναι τόσο απλό και ποτέ δεν ήταν για να είμαι ειλικρινής. Για κάποιο λόγο ίσως ήταν κάπως πιο ξεκάθαρα κάποια πράγματα, μα δεν θα έλεγα ότι ήταν απλά. Έλεγα ψέματα στον εαυτό μου τόσα χρόνια; Ήξερα τι ήθελα πραγματικά ή μήπως νόμιζα ότι ήξερα; Οι επιλογές μου δείχνουν ότι δεν ήξερα πάντα κι ότι κάποιες φορές έκλεινα επιδεικτικά τα αυτιά μου και δεν άκουγα τίποτα.Το θέμα μου όμως δεν είναι οι επιλογές μου στο παρελθόν. Το θέμα μου είναι ότι με έχει κουράσει η αιώρα στην οποία ανέβηκα πριν χρόνια. Κουράστηκα να κουνιέμαι πέρα δώθε πέρα δώθε, θέλω απλώς να κάτσω σε μια καρέκλα η οποία να είναι σταθερή και τα πόδια της να ακουμπάνε στο έδαφος. Και τα τέσσερα. Αυτό θέλω.

2 Σχόλια to “Η καρέκλα μου κουνιέται”

  1. Ray Alston Νοέμβριος 5, 2008 στις 4:12 πμ #

    Πολύ μπέρδεμα, αλήθεια μπερδέυτηκα. Θα πρέπει να σου κάνω ερωτήσεις αλλά είναι αργά.

  2. Νικος Νικου Φεβρουαρίου 17, 2009 στις 4:19 πμ #

    ειναι σαν να ακουω τον εαυτο μου.αμφιθυμια αμφιθυμια περπαταω στο δρομο και ζαλιζομαι,νιωθω ναυτια λες και περπατω πανω σε μια βαρκα ,δεν ειμαι σιγουρος για τιποτα ποια ,ψαχνω απο καπου να ποιαστω κανεις ομως δεν απλωνει το χερι ,βουλιαζω ,βοηθειααααα

Σχολιάστε

