θυμάμαι

9 Οκτ.

Σαν χτες πέρυσι η ζωή μου άρχιζε να αλλάζει πορεία. Από τότε διάφορα συνέχισαν να συμβαίνουν και φτάσαμε εδώ. Και θα φτάσουμε πιο πέρα και πιο κάτω και πιο πάνω. Σκεπτόμενη τα περσινά νιώθω χαρά. Ένα χαμόγελο ξεκολλάει από το στομάχι μου και φτάνει στα χείλια μου.

Εσύ, με την άσπρη φόρμα και το χτυπημένο πόδι και εγώ με το laptop αλλού μα τελικά εδώ. Κι εσύ αλλού μα τελικά πιο αλλού. Κοινά σημεία οι άσπρες φόρμες και ένας πλατωνικός έρωτας που εξελίχτηκε σε πραγματικό. Πιο πραγματικός δε γίνεται. Θυμάμαι τι φορούσες, τι φορούσα, πώς καθόμασταν στο τραπέζι και μιλούσαμε για ανέμους και ύδατα. Θυμάμαι πολλά και διάφορα. Θυμάμαι τις επόμενες μέρες στο σινεμά, θυμάμαι τι ήθελα και τι σκεφτόμουν. Θυμάμαι πώς ένιωθα και ξέρω πώς νιώθω. Θυμάμαι το σπίτι σου και εκείνες τις σκοτεινές, καταθλιπτικές μουσικές και πώς παρά το άκουσμά τους ένιωθα χαρά από τα πόδια ως το κεφάλι και πιο πάνω.

Θυμάμαι. Όχι επειδή το έχω ανάγκη, απλά επειδή δε γίνεται αλλιώς. Θυμάμαι, όχι για να αναγεννήσω, απλά γιατί μου βγαίνει. Θυμάμαι, όχι γιατί θέλω να πάω εκεί, μα γιατί θέλω να φτάσω ακόμα μακρύτερα. Θυμάμαι γιατί αξίζει.
It’s only love.

Ένα Σχόλιο to “θυμάμαι”

  1. Ray Alston Οκτώβριος 10, 2008 στις 4:50 μμ #

    Κάπου κάποιος σε κάποιο άλλο blog έγραψε ότι η αλήθεια και η αντίληψη της πραγματικότητας είναι υποκειμενική. Πόσο ταυτίζεται η υποκειμενικότητα σου με την δική μου όμως τώρα; Δεν φαντάζεσαι. Ήταν τόσο καταθλιπτική η μουσική αλλά μόνο να στολίσει μπορούσε και να αγκαλιάσει έναν αλλόκοτο έρωτα.

Σχολιάστε

