Πέμπτη

2 Οκτ.

Σήμερα είναι μια περίεργη μέρα. Όχι άσχημη, ούτε και όμορφη. Είναι χαλαρή και λιωσιματική (είμαι λεξοπλάστης). Είναι ζεστή και κρύα. Κάθομαι στο pc σχεδόν όλη μέρα, όλο κάτι θα βρω να κάνω. Το πόδι μου με έχει σχεδόν ακινητοποιήσει καθώς δεν μπορώ να το πατήσω. Καταραμένα δάχτυλα!

Τις τελευταίες μέρες η υγεία μου δεν είναι στην καλύτερή της φάση. Ούτε και η δική του. Όλο αυτό μου προκαλεί μια ένταση, θα έλεγα ενδόμυχα κυρίως. Αλλά αυτά συμβαίνουν.

Δε βαριέμαι, απλά δε νιώθω πολύ δραστήρια. Λογικό βέβαια.

Μου αρέσει αυτή η ζεστασιά που εμπνέουν τα βράδια του χειμώνα που μένεις σπίτι. Ταινιούλες, πουλοβεράκι, τσιγάρο και κάτι να πίνεις. Εγώ θα πάρω βυσσινάδα.

2 Σχόλια to “Πέμπτη”

  1. Ray Alston Οκτώβριος 9, 2008 στις 3:16 μμ #

    Κι εγώ λατρελυω αυτή τη ζεστασία είναι πολύ γλυκειά, ειδικά αν έχει και κάποιον άλλο μαζί σου στην ίδια φάση.

  2. Bonita Mammie Οκτώβριος 9, 2008 στις 3:40 μμ #

    Ε εξυπακούεται, ο «σημαντικός άλλος» είναι απαραίτητος 🙂

Σχολιάστε

