κι αν ουρλιάξω…;

8 Σεπτ.

Χάλια μαύρα. Σκοτάδι και απόγνωση. Απελπισία. Και κανένας ποιητισμός. Να χαλιέσαι για μαλακίες, να αναλώνεις τη ζωή σου σε ασήμαντα πράγματα επειδή ίσως είναι σημαντικά. Να τρώγεσαι με τα ρούχα σου για να κάνεις το σωστό, για να τα κάνεις όλα τέλεια κλπ. Δεν υπάρχει τέλειο, δεν υπάρχει σωστό, υπάρχει υποκειμενισμός και στεγνή αυτοκριτική. Κάνε κάτι ρε γαμώτο αντί να βουλιάζεις και να κοιτάς το ταβάνι! Μου τη σπας! Είσαι αξιολύπητη στ’ αλήθεια. Μόνο να παραπονιέσαι ξέρεις και να βυθίζεσαι. Δεν είναι αλήθεια. Τι είναι αλήθεια; Η αλήθεια σου.. Βλακείες. Δεν μπορώ. Δεν μπορώ! Πόσο καιρό έχω να νιώσω έτσι;! Χαμός κακός. Μαύρη μαυρίλα.

5 Σχόλια to “κι αν ουρλιάξω…;”

  1. spacedyevest Σεπτεμβρίου 9, 2008 στις 1:32 πμ #

    Τι να πω… Κουράγιο. Δίνω το τελευταίο μου μάθημα για το πτυχίο σε 10 μέρες. Πιέζω τον εαυτό μου να κάτσει να το διαβάσει και οι 20 μέρες που είχα στη διάθεσή μου για προετοιμασία έγιναν 10 χωρίς να το καταλάβω. Δεν έχω τόσο άγχος ακόμα (δεν έχει πλησιάσει αρκετά η μέρα της κρίσης) αλλά μιζεριάσω εντός του σπιτιού και δε βγαίνω (σχεδόν καθόλου) με τη σκέψη ότι αν κάτσω σπίτι ίσως διαβάσω κάποια στιγμή και τελικα δε διαβάζω και μιζεριάσω ακόμα περισσότερο. Μόνο όταν κοιμάμαι νιώθω καλά σε τέτοιες περιόδους.

    Μεταξύ άλλων έρχονται στο RSS μου και τα αγχωμένα σου blog posts :-). Get a grip λοιπόν (or make peace with not having a grip :P).

  2. Bonita Mammie Σεπτεμβρίου 9, 2008 στις 4:26 πμ #

    Η αλήθεια είναι έχω υπέρμετρο άγχος! 🙂
    Κι εγώ νιώθω πολύ καλά όταν κοιμάμαι, είναι καταπληκτικό, δεν σκέφτομαι τίποτα!!
    Καλή επιτυχία με το μάθημά σου, ελπίζω να το πάρεις το πτυχίο! Είσαι πάντως πολύ τυχερός που δεν αγχώνεσαι!!

  3. Ray Alston Σεπτεμβρίου 9, 2008 στις 6:09 πμ #

    Η μαύρη πεταλούδα έγινε ένας ανθισμένος δρόμος, ανοιχτός για νέες περιπέτειες!

  4. Bonita Mammie Σεπτεμβρίου 9, 2008 στις 1:54 μμ #

    hopefully…

  5. spacedyevest Σεπτεμβρίου 9, 2008 στις 3:29 μμ #

    Δεν αγχώνομαι ακόμα! Big difference! Παρατηρώ ήδη μια στροφή προς την αισιοδοξία 😛 Συγχαρητήρια! 😉

Σχολιάστε

