πάμε πάλι.

1 Αυγ.

Έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή των ανθρώπων που πρέπει να κάτσουν να σκεφτούν. Αυτό συμβαίνει είτε επειδή δεν πράττουν, είτε επειδή πράττουν συνεχώς χωρίς να σκέφτονται, είτε επειδή απλώς σκέφτονται πολύ. Ή και για άλλους λόγους οι οποίοι δε με απασχολούν και πολύ, για να είμαι ειλικρινής.

Μετράω συνεχώς πόσα γαμωμαθήματα χρωστάω κι όλο βγαίνουν περισσότερα. Το ξέρω ότι δεν είμαι καλή στα μαθηματικά, γι΄αυτό χρησιμοποίησα κομπιουτεράκι. Αλλά και πάλι λάθος τα βγάζω. Είναι πολύ σπαστικό ξέρεις, γιατί εκεί που έρχομαι να αντιμετωπίσω μια αλήθεια αποδεικνύεται ότι αντιμετωπίζω τη λάθος αλήθεια. Πρόσθεσε τώρα άλλα δύο μαθήματα. Θα μου πεις για δυο μαθηματάκια κάνεις έτσι; Θα σου απαντήσω πως δεν είναι μόνο το συν 2 που με εκνευρίζει. Είναι και το ότι πάνω που οργανώνομαι κάπως και χαίρομαι, πρέπει να ξαναλλάξω σχέδια και να τα κάνω πάλι όλα από την αρχή. Και αυτό δεν φαντάζεσαι πόσο μου τη δίνει. Τα λαμπάκια μου ανάβουν όλα, και δυστυχώς είναι και πολλά. Γιατί βλέπεις ο θεός με «φώτισε».

Υπάρχει κάτι που με ενοχλεί σήμερα, που με πιέζει, που με εξαντλεί χωρίς να κάνω τίποτα. Υπάρχει κάτι που με αναστατώνει και με τσιτώνει. Μπορώ να φανταστώ πολλά, κανένα όμως δεν απαντά επαρκώς. Με έχει πιάσει κάτι και θέλω απλώς να σπάσω πράγματα, να ουρλιάξω, να κάνω σαν υστερική σε υστερία. Για να δούμε. Θέλω λοιπόν να εκτονωθώ. Από τι και γιατί. Από μένα την ίδια νομίζω. Κάτι έχω που δεν το αντέχω. Καμιά φορά δεν μπορείς να παραδεχτείς ότι είσαι κάτι. Δεν θες να είσαι, δεν είσαι, τέρμα. Κι αν τα γεγονότα επιμένουν, τότε πρέπει να αποφασίσεις. Να αφεθείς ελεύθερος ή να γίνεις πιο πειστικός. Και τα δύο μαζί δε γίνεται. Εξαρτάται λοιπόν από το τι τραβάει η όρεξή σου.

Εγώ θα έτρωγα μακαρόνια.

Σχολιάστε

