let’s talk about u and me

30 Ιον.

Δεν είμαι καταθλιπτική, είμαι απλώς ευαίσθητη, δήλωσε ο ένας εαυτός στον άλλο. Το ίδιο είναι χαζή, απάντησε ο άλλος εαυτός.
-Γι΄αυτό λες να μαχόταν τόσο ο μπαμπάς να με κάνει αναίσθητη; Για να μην πάθω κατάθλιψη;
-Όχι, νομίζω ότι αυτό το έκανε για να μην σε πληγώνει ο καθένας.
-Μάλλον έχεις δίκιο. Το είχε προβλέψει βλέπεις όταν έκλαιγα με το παραμικρό. Τελικά δεν τα κατάφερε. Έγινα υπερευαίσθητη.
– Κι αυτό είναι που σε οδήγησε εδώ. Η ευαισθησία με την κυριολεκτική της έννοια. Αυτή που σε κάνει να αντιλαμβάνεσαι εύκολα τα εξωτερικά ερεθίσματα και κατ΄επέκταση να αντιδράς σ΄αυτά. Αλλά όχι μόνο αυτή, είναι κι η άλλη που είναι ευσυγκίνητη και έχει λεπτά αισθήματα. Αυτές οι ευαισθησίες σου, σε γάμησαν φιλενάδα.
– Μα εγώ χαίρομαι που είμαι ευαίσθητη. Μ΄αρέσει. Το απολαμβάνω. Όχι πάντα, αν θέλω να είμαι ειλικρινής. Κάποιες φορές με θλίβει. Όταν ας πούμε θέλω να βάλω τα κλάματα επειδή μου φώναξε ο μανάβης. (Δεν ξέρω γιατί να μου φωνάξει ο μανάβης, δεν πάω καν στο μανάβη, αλλά αυτόν σκέφτηκα πρώτο σαν προσωπικότητα).
– Χαίρεσαι δε χαίρεσαι, οι αναίσθητοι δεν παθαίνουν κατάθλιψη. Κατάθλιψη παθαίνουν οι ευαίσθητοι. Όχι μόνο. Παθαίνουν και κάτι εγωκεντρικά, τελειομανή, ψωνισμένα άτομα. Όταν δεν πετυχαίνουν τους στόχους τους ή όταν κάτι δεν πάει όπως το είχαν σχεδιάσει. Βλέπεις; Απ΄όλα έχει ο μπαξές.
– Απ΄όλα έχει και το εγώ μου.
– Αυτό λέω κι εγώ.
– Και τι να κάνω τώρα; Είναι δύσκολο πράγμα η αποδοχή και πολύ υποτιμημένο. Μια ζωή μπορεί να σου πάρει να αποδεχθείς ποιος είσαι. Το να αποδεχθείς τον άλλον είναι άλλη θλιμμένη ιστορία. Ίσως βέβαια είναι ευκολότερο, αλλά μεταξύ μας, δε νομίζω. Απλά καμιά φορά δεν είναι τόσο σημαντικό. Εμείς οι δύο βλέπεις είμαστε αχώριστοι. Είμαστε το ίδιο νόμισμα από διαφορετικές πλευρές. Οι άλλοι είναι απλώς τσέπες και πορτοφόλια.
– Πολύ απαισιόδοξο αυτό που λες. Να γιατί χάνεις το νόημα.
– Θα το έλεγα απλώς περιγραφή της πραγματικότητας. Όλοι φεύγουν, όλα αλλάζουν. Ο μόνος που δεν μπορείς να ξεφορτωθείς είναι ο εαυτός σου. Εκτός αν αυτοκτονήσεις, που εδώ που τα λέμε δεν είναι και πολύ καλή φάση. Δεν ξέρω βέβαια, δεν το έχω δοκιμάσει. Μιλάω άνευ εμπειρίας. Πάντως για όλα υπάρχει τρόπος. Να και κάτι αισιόδοξο.
– Κι ούτε θα το δοκιμάσεις, νομίζω. Εδώ δεν τίθεται περιέργεια. Εδώ η περιέργεια θα σε σκοτώσει για πλάκα και μετά δεν θα μπορείς καν να κάνεις το ανάλογο αστειάκι με τις γάτες.
– Θα το κάνουν οι άλλοι για μένα. Βέβαια δεν θα΄ναι το ίδιο.
– Νομίζω ότι έχασες το νόημα αγαπητή.
– Γαμώτο. Δίκιο έχεις. Το παθαίνω συχνά, ξέρεις.
– Έτσι εξηγείται γιατί τόσες προτάσεις σου αρχίζουν με τη φράση «το θέμα είναι….».
– Τώρα που το λες..
– Είδες; Κι όλο παραπονιέσαι ότι δεν σε προσέχω.
– Να με συγχωρείς.
– Τι το έθιξες τώρα αυτό; Αφού ξέρεις, το να σε συγχωρώ δεν είναι το ατού μου. Μου είναι πολύ πιο εύκολο να σε τιμωρώ μέρες για μια μικρή σου μαλακία.
– Και μετά λες ότι φταίει που είμαι ευαίσθητη. Η αυτοκαταστροφικότητα αυτή που περιγράφεις δε σου λέει κάτι;
– Μου λέει. Ότι είσαι γυναίκα και ως τέτοια εσωτερικεύεις την επιθετικότητά σου στον εαυτό σου.
– Μα τι λες; Αφού όλο νεύρα έχω.
– Αυτό είναι άλλο θέμα. Αυτό δεν εκφράζει την επιθετικότητά σου.
– Πάλι καλά, ανακουφίστηκα.
– Κακώς.
– Ε άντε γαμήσου, με σένα παρέα θα αυτοκτονήσω πριν την ώρα μου. 🙂

2 Σχόλια to “let’s talk about u and me”

  1. Ray Alston Ιουνίου 30, 2008 στις 7:48 μμ #

    «…δεν είναι όλα θλιβερά, έχω μέσα μου χαρά και πόνο… σημασία έχει ποιον διαλέγω πιο συχνά να ανταμώνω…»

  2. Bonita Mammie Ιουνίου 30, 2008 στις 8:32 μμ #

    Η επί γης ευτυχία είναι μια στιγμούλα. Κι η στιγμούλα αυτή ένα σκαλοπάτι για να περάσεις από την άλλη μεριά, τη μεριά του θανάτου. (Ελύτης)
    Αυτό μου ήρθε πρώτο στο μυαλό. Ειλικρινά έχω τις μαύρες μου σήμερα χαχαχαχα.
    Παρόλα αυτά πολύ σωστά τα λες.. Αλλά τι γίνεται όταν δεν μπορείς να διαλέξεις;;
    Πάντως πρέπει να σου πω ότι αυτός ο στίχος πάντα με συγκινούσε. 🙂

Σχολιάστε

