Εξεταστική άμεσα συνδεδεμένη με κατάθλιψη :p

27 Ιον.

Κανονικά θα έπρεπε να διαβάζω και πραγματικά σήμερα είχα πολύ χρόνο. Αλλά δεν μπορώ. Το μυαλό μου είναι αλλού, είναι σε μέρη χαλαρά, με ήλιο, νωχελικά και ήρεμα..

Το μάτι μου πεταρίζει από τη Δευτέρα. Βασικός λόγος να εκνευρίζομαι, εγώ, το τέρας ηρεμίας.

Δεν θέλω να διαβάσω, δεν μπορώ. Θέλω να κάθομαι αραχτή καλοκαιριάτικα να πίνω καφέδες, να καπνίζω, να σκάω και να ανάβω το άρρωστο κλιματιστικό μου και μετά να παγώνω και να το κλείνω. Θέλω να βαριέμαι ποιοτικά, θέλω να βαριέμαι με στυλ, δε θέλω να βαριέμαι να διαβάσω.

Θέλω να ακούω μουσικές και να πίνω πράγματα δροσιστικά σκεπτόμενη πόσο ωραία είναι αυτή η πουτάνα η ζωή κι όχι πόσο καταθλιπτική είναι αυτή η γαμωεξεταστική όταν έξω έχει 40 βαθμούς Κελσίου.

2 Σχόλια to “Εξεταστική άμεσα συνδεδεμένη με κατάθλιψη :p”

  1. Ray Alston Ιουνίου 29, 2008 στις 1:21 πμ #

    Μου αρέσει η ποιοτική βαρεμάρα. Καταλήγει σε ποιοτική δημιουργία. Η σε ποιητικό σεξ.

  2. Bonita Mammie Ιουνίου 29, 2008 στις 3:14 πμ #

    I think u got a point here χεχε, κάτι μου θυμίζει αυτό.. 🙂

Σχολιάστε

