Μιζεριές

20 Ιον.

Με έχει πιάσει μια μιζέρια χωρίς προφανή λόγο. Το φως του δωματίου είναι εξίσου μίζερο. Νομίζω ότι παίζει μεγάλο ρόλο για την κατάστασή μου.

Η ώρα είναι 8 και κάτι.. Ποτέ δε μου άρεσε αυτή η ώρα τα καλοκαίρια. Ο ουρανός παίρνει ένα περίεργο χρώμα. Έχω εξεταστική.

Είμαι στο τέλος της πρώτης βδομάδας και νιώθω σα να έδινα μαθήματα ένα μήνα. Ίσως φταίει ότι δίνω κάθε μέρα. Δεν αντέχω να ξαναξυπνήσω 6 το πρωί. Τέτοιες ώρες πριν ένα μήνα πήγαινα για ύπνο. Το αστείο είναι ότι τότε δε με άφηναν να κοιμηθώ τα πουλάκια και τώρα δε με αφήνουν τα σκυλιά. Χμ, πάντα κάτι θα υπάρχει μου φαίνεται.

Το mad είναι αισχρό όσον αφορά τη διακόσμηση. Όλο ηλίθια studios. Και έχει πολλές διαφημίσεις. Μου σπάει τα νεύρα. Παντού διαφημίσεις. Έχουμε πήξει στην πληροφορία.

Θέλω να πάω κάπου. Νιώθω σαν να είμαι σε αναμονή για κάτι. Θέλω να κάνω πράγματα, πάντα όμως με έπιανε αυτό στις εξεταστικές..

Ουφ, σκάω..

4 Σχόλια to “Μιζεριές”

  1. spacedyevest Ιουνίου 22, 2008 στις 4:33 μμ #

    Η μιζέρια της εξεταστικής είναι ό,τι πιο εκνευριστικό… Τι να πω; Υπομονή. Μόνο η λύτρωση του ύπνου καταπολεμάει τη μιζέρια. 😉

  2. Bonita Mammie Ιουνίου 22, 2008 στις 5:43 μμ #

    Ναι, αν και αυτός ο ύπνος είναι λίγος και συνήθως όχι τόσο καλός ρε γαμώ το. Δε βαριέσαι, κάποτε πιθανόν να τα σκεφτόμαστε κι αυτά και να γελάμε, όπως άλλωστε κάνουμε με τόσα άλλα…

  3. Ray Alston Ιουνίου 22, 2008 στις 5:58 μμ #

    Don’t fall asleep but get enough sleep 😛

  4. Bonita Mammie Ιουνίου 22, 2008 στις 6:21 μμ #

    Δυστυχώς το ένα φέρνει το άλλο εδώ και κάποιες μέρες χεχε 🙂

Σχολιάστε

