Η Bonita αναλογίζεται.

19 Ιον.

Κάποιες φορές κάνω κάτι πράγματα εξωφρενικά. Μετά μετανιώνω και θέλω να με βάλω στον τοίχο και να με χαστουκίσω. Θα ήταν όμως πολύ τρελό οπότε προσπαθώ να συνέλθω με πιο υγιείς τρόπους. Είμαι εξάλλου και κατά της βίας.

Σκέφτομαι μετά ότι όλοι κάνουν λάθη, ή μάλλον προσπαθώ να το σκεφτώ γιατί να σου πω την αλήθεια δε μου λέει και πολλά. Είμαι πολύ ψωνάρα για να μπω σε αυτούς τους όλους με άνεση. Όταν κάνω ένα λάθος μετά νιώθω σκατά, θυμώνω και πιάνω πάτο. Για λίγο. Μετά ευτυχώς επανέρχομαι γιατί όσο ψωνάρα και να είμαι, ναι, κάνω κι εγώ λάθη.

Δεν είναι το λάθος αυτό καθεαυτό που με στεναχωρεί. Είναι ότι άνθρωποι άμαχοι την πληρώνουν από τις δικές μου τυφλές βολές. Όπως στον πόλεμο με την τυφλή βία. Τυχαίνει μάλιστα να τους αγαπάω αυτούς τους ανθρώπους κι αυτό κάνει τα πράγματα χειρότερα. Βλέπεις, είμαι τόσο εγωίστρια που το συγνώμη είναι πολύ δύσκολη διαδικασία για μένα. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Είναι και ότι καμιά φορά υποστηρίζω τόσο πολύ κάτι λάθος που μετά νιώθω μαλάκας να πω συγνώμη. Μου σκάει σε φάση, πρώτα γαμάς τον άλλο και μετά απλώς συγνώμη;; Τουλάχιστον τα συγνώμη μου τα εννοώ. Κάτι είναι κι αυτό.

Απλώς μισώ να νιώθω μαλάκας και μισώ να κάνω και τον άλλο να νιώθει έτσι. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που καταλαβαίνουν.

2 Σχόλια to “Η Bonita αναλογίζεται.”

  1. Ray Alston Ιουνίου 20, 2008 στις 4:25 πμ #

    Μην σκας. Αυτοί που σε αγαπάνε θα μπουν στην διαδικασία να σε καταλάβουν και να σε αποδεχθούν. Επίσης μπορείς να κάνεις λάθη χωρίς να χάνεις τον «ψωνισμό» σου. Όλοι κάνουν λάθη, όλοι έχουν τα πάνω και τα κάτω τους. Την διαφορά κάνει πως θα διαχειριστείς το λάθος σου 😉

  2. Bonita Mammie Ιουνίου 20, 2008 στις 12:25 μμ #

    Μμμ, μου φαίνεται πως καλά τα λες ray μάλλον είσαι σοφός χεχχεχεε :p

Σχολιάστε

