Τι σου είναι ο…

10 Ιον.

Διανύω περίοδο εξεταστικής οπότε όλα τείνουν να φαίνονται διαφορετικά, κυρίως μίζερα ή υπερτιμημένα, ή και τα δύο. Σε κάθε εξεταστική είμαι – όπως πάντα άλλωστε – με νεύρα. Η διαφορά έγκειται στο ότι τα νεύρα μου πολλαπλασιάζονται.

Όλα αυτά τα λέω γιατί αυτή τη στιγμούλα, αυτή εδώ τη μικρή στιγμή, είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, είμαι ευτυχισμένη, τα σκέφτομαι όλα θετικά και θέλω να πετάξω (δεν ξέρω γιατί αυτό μου βγαίνει κάθε φορά που είμαι χαρούμενη, η φυγή πετώντας δεν είναι δα κ το πιο χαρούμενο πράγμα στον κόσμο, αλλά εντάξει, ο καθένας εκφράζεται διαφορετικά, πρέπει να το παραδεχτούμε αυτό – φανταστικοί μου φίλοι- ). Για κάποιο λόγο όλα μου φαίνονται τέλεια, την εξεταστική τη γράφω -γιατί μόνο έτσι μπορεί να σου φαίνεται τέλεια-, χαμογελάω ασταμάτητα κλπ κλπ.

Και είμαι ερωτευμένη. Κι αυτός, φίλοι μου (φανταστικοί πάντα), είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος να θέλω να χοροπηδάω, να πετάω, να κάνω ό,τι μαλακία μου βγαίνει χωρίς να αναρωτιέμαι τι και πώς και χωρίς να σας δίνω και αναφορά στην τελική. Ω, ναι, αυτός είναι ο καλύτερος λόγος. 🙂

Σχολιάστε

