Τα νεύρα μου – τα χάπια μου

2 Ιον.

Υπάρχει ένας περίεργος – ή και όχι τόσο περίεργος – μηχανισμός, που λαμβάνει χώρα στο έκαστο εκνευρισμένο ον και στο μυαλό του. Στο δικό μου μυαλό, αυτός ο μηχανισμός λειτουργεί όπως τα ηφαίστεια. Με εκρήξεις, λάβες, καταστροφές και τα συνεπαγόμενα. Το θέμα είναι ότι αρκεί ένα μικρό πράγμα την ώρα που έχω νεύρα, για να ανατιναχτώ κι εγώ μαζί.

Είμαι αρκετά αυτοκαταστροφική, θα μπορούσα να πω κι εγώ και άλλοι που έχουν την ατυχία να το ξέρουν. Άπαξ και φουντώσω δε με σταματάει τίποτα. Θα χρησίμευα ίσως σαν φωτιά για το τζάκι ή κάτι τέτοιο. Θα τους κρατούσα όλους ζεστούς. Αλλά στην περίπτωσή μου αυτό δε γίνεται, οπότε ίσως σκεφτώ κάτι πιο απτό για να είμαι χρήσιμη.

Με ενοχλεί να έχω νεύρα. Είναι όμως κάτι που μου συμβαίνει συχνά. Ναι, το ξέρω ότι προφανώς κάτι βαθύτερο φταίει για την κατάστασή μου. Ευχαριστώ, γι’ αυτό πληρώνω ψυχολόγο. Με ενοχλεί και που τους παίρνει όλους η μπάλα καμιά φορά. Είναι άδικο και το δίκαιο γενικώς, είναι κάτι που με απασχολεί από μικρή. Μισώ την αδικία. Είμαι όμως ανεξέλεγκτη. Δε βλέπω εκείνη την ώρα. Θολώνω. Βλέπω μόνο κόκκινο. Και στο κόκκινο πρέπει να τα ταιριάξω όλα. Στο βωμό λοιπόν των χρωμάτων θυσιάζονται τα πάντα. Τι καλά.

Ό,τι αρχίζει με οργή τελειώνει με ντροπή.
by Benjamin Franklin

2 Σχόλια to “Τα νεύρα μου – τα χάπια μου”

  1. Ray Alston Ιουνίου 4, 2008 στις 6:11 πμ #

    Ότι αρχίζει με οργή έχει αρχίσει ίσως λόγω βαθύτερης εντροπίας 😉

  2. Bonita Mammie Ιουνίου 4, 2008 στις 6:19 πμ #

    You got a point i have to admit :p
    Η αποδιοργάνωση είναι όντως μια κατάσταση που οδηγεί σε αμείωτη αταξία 😉

Σχολιάστε

