Το καλοκαίρι έφτασε

1 Ιον.

Το νιώθω. Είμαι ευτυχισμένος χωρίς λόγο αλλά και με λόγους. Όμως η καλοκαιρινή ευτυχία είναι διαφορετική. Μοιάζει πιο ολοκληρωμένη καθώς την αγκαλιάζει η ανεμελιά του ήλιου.

Είμαστε στο κρεβάτι, όλα είναι ζεστά. Τα γυμνά της πόδια ακουμπάνε το δέρμα μου. Το σώμα μας αναγκάζεται να χαλαρώσει από το αγκάλιασμα του κόσμου. Βλέπουμε ταινία. Είναι αλλιώς. Είναι διαφορετικά. Το νιώθει και αυτή. Κάθε μικρός πόρος στο δέρμα της μου μιλάει. Την ακούω προσεχτικά. Τα λέει καλά.

Απολαμβάνω κάθε δευτερόλεπτο. Πέρυσι τέτοιες μέρες πάλευα με ύπουλους δαίμονες. Αυτούς που είχαν στοιχειώσει το μέλλον μου και κάθε αισιόδοξη σκέψη γι αυτό. Φέτος δεν φοβάμαι. Αναπνέω, την κοιτώ, την αγαπώ.

Τώρα; Τώρα θα φύγω. Τώρα όλα είναι αλλιώς. Είμαι στο στοιχείο μου. Νιώθω ατρόμητος. Νιώθω έτοιμος.

«Everything is falling, dear
Everything is wrong
It’s just history repeating itself
And babe, you turn me on»

Σχολιάστε

