3 λαλούν και 2 χορεύουν

31 Μάι.

Αυτή τη μέρα πρέπει να τη σημειώσω. Δεν έχω νεύρα. Ε ναι λοιπόν. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες :p

Το θέμα ποιο είναι όμως.. Ότι θα μπορούσα να έχω νεύρα. Ο γείτονας απέκτησε λεφτά κι είπε να τα κάνει πισίνα και πέτρα. Αυτή η δουλειά γίνεται εδώ και κάνα μήνα κάθε μέρα – εκτός Κυριακής- από τις 7.30 το πρωί. Περίπου δηλαδή όταν πάω για ύπνο και αυτό συνεχίζεται και όταν ξυπνάω. Είναι το μόνο πράγμα το οποίο μπορεί να διακόψει το solo των πουλιών. Σε αυτό προστίθεται και η χαρούμενη ανεμελιά των παιδιών της γειτονιάς που ουρλιάζουν και θεωρούνται χαριτωμένα. Νομίζω ότι η γειτονιά μου έχει κατακλυστεί από μικρά πλάσματα και σκύλους. Αλλά αυτό δε θα αναλύσω τώρα πώς με επηρεάζει. Συν αυτά, το βράδυ έχω να πάω σε 2 πάρτυ. Θα πάω στο ένα με μισή καρδιά και στο άλλο καθόλου.

Τέλος πάντων, θα μπορούσα να έχω νεύρα όπως κάθε μέρα. Αλλά, και θα το υπογράμμιζα αυτό το αλλά αν δε βαριόμουν, δεν έχω! Απίστευτο μεν πραγματικό δε.. Βέβαια εγώ ξέρω το λόγο που όλα είναι τέλεια, ανθηρά, χαρούμενα κλπ αλλά κανείς άλλος ποτέ δεν πρέπει να μάθει. Θα πεθάνω με αυτό το μυστικό. χαχαχαχα

«έρωτας είναι η αιτία που υποφέρω λαλαλλαλαλα »

Όχι, δεν έκανα sex.

Soul meets soul on lover’s lips.
~ by Percy Bysshe Shelly ~

Σχολιάστε

