Πεταλιές στα σύννεφα

25 Μάι.

Έκανα ποδήλατο. Είχα το παλιό μου χρυσαφί BMX με τις μαύρες ρόδες. Το αγαπούσα. Ήταν το πρώτο που αγόρασα. Ήμουν πολύ ευτυχισμένος που το καβαλούσα. Ελεύθερος, πάνω στον λόφο που πήγαινα και μικρός. Ο αέρας με χτυπούσε.

Οδηγούσα προς το σπίτι μου. Έχει πολλές ανηφόρες. Σκέφτομαι ότι θα ήταν πιο εύκολο να είχα ένα mountain bike με ταχύτητες. Από την άλλη αγαπάω το χρυσαφί BMX μου. Οι ανηφόρες γίνονται όλο και πιο δύσκολες. Αλλά μου αρέσει, θα παλέψω, κάθε πεταλιά είναι και πιο βαριά. Το έχω ξανανιώσει αυτό.

Ξύπνησα. Το ποδήλατο αυτό. Πόσα χρόνια το έχω πετάξει, χάσει ή ότι άλλο. Ούτε που θυμάμαι. Από τότε που πήρα το μηχανάκι και μετά αυτοκίνητο δεν οδηγούσα ποδήλατο. Πάντα αναβάλλω να πάω να επιδιορθώσω το mountain bike μου.


BMX by ~mmaattuu

 

Σχολιάστε

