Η Bonita είναι γκρινιάρα

22 Μάι.

Είμαι με 4 ώρες ύπνο. Και ζω, δεν ήταν τόσο τρομακτικό όσο το θυμόμουν. Παλιά το έκανα συνέχεια. Όχι με χαρά. Αλλά σίγουρα όχι και με λύπη. Πάντα όμως με άγχος. Πάντα. Εκτός από δυο- τρεις φορές που την είχα δει πολύ μάχιμη και δε με ένοιαζε τίποτα.

Κατά τη διάρκεια κάποιων εκ των φορών αυτών, ένιωσα λίγο αδύναμη, λίγο του πεθαμού, να το πω (;), λίγο του σβήνω άμεσα, και τα συναφή. Αυτό το συναίσθημα, όπως έχω ήδη αναφέρει κάποια άλλη φορά, το μισώ. Με κεφαλαία γράμματα. Δεν μπορώ, δεν μπορώ, δεν μπορώ. Και έχω βρει το εξής πανέξυπνο πράγμα να κάνω. Αγχώνομαι όποτε ξέρω ότι πρόκειται να το νιώσω (κυρίως όταν έχω να ξυπνήσω κάποιες απάνθρωπες πρωινές ώρες), παθαίνω κρίσεις πανικού, κλαίω άμα λάχει και επιβαρύνω έτσι και το στομαχικό μου πρόβλημα.

Και αναρωτιέμαι. Να κόψω το πρωινό ξύπνημα δια παντός ή να μπω επιτέλους σ’ ένα γαμωπρόγραμμα να τελειώνουμε; Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω και πολλές πρωινές δουλειές, οπότε κάποια στιγμή θα λυγίσω και θα γυρίσω στο αγαπημένο μου πάθος και συνήθεια πια πολλών χρόνων. Όχι στο κάπνισμα. Στο ξενύχτι.

Μ’ αρέσει η νύχτα, μ’ αρέσει να είμαι ξύπνια κατά τη διάρκειά της, να απολαμβάνω αυτή την ηρεμία όταν πια δεν κινούνται και πολλά πράγματα. Δεν αναφέρομαι φυσικά σε clubbing και λοιπά. Αυτά τα’ κοψα πριν κάνα χρόνο. Τη νύχτα όλα είναι διαφορετικά. Πιο μόνα τους, πιο ήρεμα. Πιο ζεστά, παρά την έλλειψη ηλίου. Θα μπορούσα να ζήσω στη Σουηδία, αλλά δε με ψήνει να σου πω την αλήθεια. Άσε που η μέρα με σώζει και λίγο κατά κάποιο τρόπο. Αναγκάζομαι επιτέλους να πάω για ύπνο.

Και είναι κι αυτά τα γαμημένα τιτιβίζοντα πουλιά που αρχίζουν το ρεπερτόριό τους κάθε μέρα ανεξαιρέτως, στις 5. Τα ίδια κάθε μέρα. Το’ χω μάθει απ’ έξω πια το πρόγραμμά τους. Σίγουρα θα ήταν πολύ βαρετά για σκυλάδικα. Αλλά και για τα πουλιά έχω ξαναπεί.

Χμ, μου φαίνεται με κόλλησαν και συμπεριφέρομαι σαν κι αυτά. Όλο γκρινιάζω κι όλο λέω τα ίδια. Και τα ίδια.

» Ο άνθρωπος εφηύρε τη γλώσσα για να ικανοποιήσει τη βαθύτατη ανάγκη του να παραπονιέται. »
Lily Tomlin

Ένα Σχόλιο to “Η Bonita είναι γκρινιάρα”

  1. Ray Alston Μαΐου 24, 2008 στις 7:11 πμ #

    Bonita the GreyΝιάρα

Σχολιάστε

