Φοβάμαι

17 Μάι.

Η εγκληματικότητα βρίσκεται σε άνθιση εδώ και.. από πάντα βασικά. Δε μιλάω τώρα για κλοπή ενός παγωτού από το περίπτερο. Όχι ότι αυτό δε σε κάνει κλέφτη. Αλλά όχι κι ότι σε κάνει.

Το να μπεις όμως στο σπίτι του άλλου, το να βιάσεις, το να ληστέψεις, ναι, αυτά είναι εγκληματικές πράξεις. Κάθε φορά που μένω μόνη μου σπίτι έχω ένα άγχος. Φοβάμαι μήπως εκεί που πίνω τον καφέ μου αραχτή, έχω απρόσκλητους επισκέπτες που δε θα αρκεστούν στο να πιούμε καφέ μαζί.

Το χειρότερο όμως είναι όταν κάνω μπάνιο. Φταίει εκείνη η σκηνή στο ψυχώ; Φταίει που νιώθω ότι δεν είμαι σ’ ετοιμότητα την ώρα εκείνη; Δεν έχει σημασία. Εγώ φοβάμαι. Γιατί δηλαδή να μπορεί ένας μαλάκας να μου καταστρέψει τη ζωή; Και σα να μην έφτανε αυτό, πρέπει να συμβιβαστώ με την ιδέα ότι το έγκλημα υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει για να εξαλειφθεί, αλλά σίγουρα η μέρα εκείνη αργεί κι εγώ δε θα είμαι εν ζωή. Οπότε πρέπει απλώς να μην το σκέφτομαι. Να ζω χωρίς να με αγγίζει κι άμα μου συμβεί βλέπουμε.

Μα δεν είναι λογική αυτή. Θα μου πεις, είναι καλύτερη λογική να τρέμω όλη την ώρα μήπως μου συμβεί; Όχι, δεν είναι.

Αλλά πες μου κι εσύ τι να κάνω.

Ένα Σχόλιο to “Φοβάμαι”

  1. Ray Alston Μαΐου 18, 2008 στις 8:27 μμ #

    Γενικά τα πράγματα που μπορούν να σου συμβούν καλά ή άσχημα είναι αμέτρητα και πέρα από κάθε έλεγχο. Προσωπικά προτιμώ να σκέφτομαι θετικά, μόνο και πόνο επειδή είναι πιο ωραία έτσι

Σχολιάστε

