{to my mom}

11 Μάι.

Δεν θα το παίξω δυνατή. Ούτε αδιάφορη. Νιώθω αδύναμη και δεν μπορώ να κουνηθώ. Δεν είμαι άρρωστη, ούτε τίποτα σχετικό. Είμαι απλώς στεναχωρημένη. Δεν μπορώ όμως να το αντιληφθώ. Αντιλαμβάνομαι μια γενική ξενέρα. Δε βρίσκεται εκεί όμως η αλήθεια. Ούτε στους sex pistols. Χμ.

Τον φοβάμαι τον θάνατο. Δεν θέλω να πεθάνουν αυτοί που αγαπώ. Δεν θέλω να πεθάνει η μαμά μου. Δεν θέλω, φοβάμαι. Γιατί θα μου λείπει κι ας της φωνάζω τώρα. Ας της γκρινιάζω. Θα μου λείπει. Και θα τη θέλω. Γιατί την αγαπάω, ξέρεις, πάρα πολύ. Αλλά ανήκω σε εκείνη τη μαλακισμένη κατηγορία ανθρώπων που σπάνια το λένε στη μαμά τους. Λες κ η μαμά τους θα ζήσει για πάντα. Δεν ξέρω, ίσως να της φέρομαι έτσι για να διατηρήσω την πίστη μου στην αιώνια φύση της.

Είμαι νευρικό κοριτσάκι και καμιά φορά της μιλάω άσχημα. Πάντα νιώθω τύψεις μετά. Πάντα νιώθω ότι δεν ξέρει πόσο την αγαπώ. Αλλά δεν κάνω κάτι παραπάνω γι’ αυτό. Οκ, είμαι εκεί όταν με χρειάζεται. Είμαι. Αλλά δε με χρειάζεται συχνά. Γιατί αυτή η γυναίκα τα κρατάει όλα μέσα της. Και με φοβίζει αυτό. Γιατί νιώθω ότι την καταλαβαίνω πλήρως, ή τελοσπάντων ότι μπορώ,

αλλά πάντα φοβάμαι μήπως τελικά δεν την κατάλαβα ποτέ.

2 Σχόλια to “{to my mom}”

  1. Ray Alston Μαΐου 11, 2008 στις 10:39 μμ #

    Μην νιώθεις μόνη σε αυτό. Λίγοι είναι οι άνθρωποι που έχουν ιδανικές σχέσεις με τους γονείς τους. Για να μην πω ότι απλά δεν υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι. Οι σχέσεις έχουν καταλήξει να είναι έτσι επειδή έτσι τελικά βόλεψε και τους δύο. Αυτό δεν σημαίνει ότι η ισορροπία που έχει επιτευχθεί είναι προς όφελος της σχέσης. Το σημαντικό που πρέπει να σκέφτεσαι είναι ότι αυτό που βιώνεις είναι επιλογή και των δύο πλευρών. Μην κατηγορείς τον εαυτό σου και πάνω από όλα μη μου στεναχωριέσαι γιατί καταλήγεις να βάζεις κιτς εικόνες στο τέλος του κειμένου :p

    Στην θέση σου δεν ξέρω τι θα έκανα. Δεν έχω κάποια συμβουλή. Οι εξομολογήσεις και τα μεγάλα λόγια μου κάνουν περισσότερο Χόλιγουντ. Αν και για λίγο φτιάχνουν το κλίμα, οι ρίζες είναι βαθύτερες και έτσι η σχέση επανέρχεται στα προηγούμενα επίπεδα. Θα προσπαθούσα να είμαι ειλικρινής και αληθινός με τον εαυτό μου και με τον πρόσωπο που αγαπώ κάθε στιγμή. Έτσι θα ταρακουνούσα θεωρώ την στασιμότητα. Έτσι θα ένιωθα καθαρός και ότι δίνω αξία στη σχέση. Δεν σου κρύβω όμως ότι έχω παρόμοια θέματα και ότι δεν έχω ακολουθήσει καν τις συμβουλές μου.

  2. Bonita Mammie Μαΐου 11, 2008 στις 11:18 μμ #

    Αν και μου ακούγεται πολύ άσχημο το ότι βόλεψε και τους δύο, είναι αλήθεια στις περισσότερες περιστάσεις. Δεν ξέρω αν για κάποια πράγματα ευθύνομαι εγώ ή η μαμά μου, αλλά δεν έχει και σημασία στην τελική. Η σχέση μας δεν είναι κακή, το αντίθετο. Απλά με ρωτάει υπερβολικά συχνά αν την αγαπάω κι αυτό εμένα μου δείχνει ότι κάτι πάει λάθος. Αν είναι βέβαια ότι δεν της το λέω συχνά ευτυχώς που με ρωτάει και τελειώνει εκεί το θέμα. Αλλά αν υπάρχουν και ερωτήσεις που δεν μου έκανε ποτέ;

    Η κιτς εικόνα είναι απαράδεκτα κιτς, αλλά κολλάει πάρα πολύ με το πώς σκέφτομαι και αναγκάστηκα να κάνω μια έκπτωση γούστου :p

    Ούτε εγώ ξέρω τι να κάνω στη θέση μου.! Δεν είμαι άνθρωπος που κάνει αυτά τα χολιγουντιανά που λες κι εσύ! Όσον αφορά την αλήθεια, εκεί είναι το πρόβλημα με τη μαμά μου. Η μία αλήθεια συγκρούεται με την άλλη και το αποτέλεσμα που βγαίνει είναι λίγο υβριδικό.

    Θα σε πάρω τηλέφωνο για τα υπόλοιπα χεχεχε 🙂

Σχολιάστε

