Η μύτη μου μου το είπε

10 Μάι.

Κρυώνω. Αποφάσισα να φορέσω μία μπλούζα σου. Μου είναι αρκετά μεγάλη, αλλά μου ταιριάζει τέλεια. Μυρίζει αχνά το εγώ σου.

Νιώθω άνετα. Νιώθω ήρεμα και ζεστά. Πάντα με ηρεμεί η μυρωδιά σου. Αναδύει μια σιγουριά. Ασφάλεια και ζεστασιά. Σε ποιον δεν αρέσουν αυτά τα συναισθήματα..

Έχω περίεργη σχέση με τη μύτη μου. Ή μάλλον αυτή έχει περίεργη σχέση με τον κόσμο. Οι μυρωδιές παίζουν μεγάλο ρόλο για μένα. Κάθε άνθρωπος έχει μία. Άλλες είναι ωραίες, άλλες άσχημες, κάποιες σου βγάζουν δυναμισμό, άλλες ανασφάλεια, υπάρχουν πάρα πολλές. Για όλα τα γούστα.

Τα αρώματα είναι όπως τα τραγούδια. Σε συνδέουν με εποχές, με ανθρώπους, με ηλικίες.

Κάποιες μυρωδιές είναι αισθησιακές, άλλες ανυπόφορες. Κάθε σπίτι έχει τη δική του. Και παρ’ όλο που υπάρχουν πολλά αρώματα κάθε μυρωδιά είναι μοναδική. Μπορεί πολλοί άνθρωποι να φοράνε την ίδια κολόνια, ποτέ όμως δυο άνθρωποι δεν έχουν ίδια μυρωδιά. Ούτε τα σπίτια.

Η μυρωδιά είναι στίγμα. Και τη δική σου τη θυμάμαι καλά και την αγαπώ. 😉

Σχολιάστε

