Η καθαρίστρια (:p)

7 Μάι.

Είμαι στο τραπέζι. Ή μάλλον είμαι στην κουζίνα. Ο υπολογιστής είναι στο τραπέζι, εγώ κάθομαι στην καρέκλα. Πάω να στρίψω ένα τσιγάρο. Το έστριψα. Είμαι έτοιμη να το ανάψω όταν τα χαρτάκια πέφτουν κάτω. Θα μπορούσα να καπνίσω ανενόχλητη και να τα μαζέψω μετά. Δεν μπορούσα όμως. Όχι, με τίποτα δεν μπορούσα απλώς να τα αφήσω κάτω. Σκεφτόμουν ότι θα σκέφτομαι συνέχεια ότι θα πρέπει να τα μαζέψω. Και κατευθείαν αγχώθηκα, έσκυψα όσο κι αν βαριόμουν και τα μάζεψα.

Ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι έτσι λειτουργώ και στη ζωή μου γενικότερα. Δεν αφήνω τίποτα να πέσει κάτω. Τίποτα. Δεν μου αρέσει. Θέλω όλα να είναι στη θέση τους, όλα ξεκάθαρα, όλα υπό έλεγχο. Δεν μπορώ να είμαι καλά αφήνοντας πράγματα «κάτω». Δε γίνεται. Ναι, ούτε τα χαρτάκια, ούτε τίποτα άλλο. Δεν μπορώ να έχω ηρεμία ψυχής όταν πράγματα αιωρούνται, είναι κάτω, δεν είναι ξεκάθαρα, με άλλα λόγια.

Μου αρέσουν γενικώς οι ξεκαθαρισμένες καταστάσεις και προσπαθώ να είμαι, μου βγαίνει να είμαι, άτομο που (ξε)καθαρίζει. Ίσως γι’ αυτό να είμαι μανιακή με την καθαριότητα. Τέλος πάντων, δε νιώθω ξεκάθαρη ή καθαρή, όπως θες πες το, όταν τα πράγματα είναι μπερδεμένα. Και μένα πάντα μου άρεσε να λύνω κόμπους. Και είμαι καλή σε αυτό. Θυμάμαι κάτι μπερδεμένα κολιέ, κάτι κόμπους άλυτους κλπ. Για τους άλλους. Γιατί εγώ ποτέ δεν μπόρεσα να δεχθώ ότι υπάρχουν πράγματα άλυτα.

Κυριολεκτικά και μεταφορικά.

2 Σχόλια to “Η καθαρίστρια (:p)”

  1. Ray Alston Μαΐου 8, 2008 στις 7:48 πμ #

    Ωραία η σύνδεση που κάνεις. Το θέμα είναι όμως να συμμαζέυεις γενικά για να μην χρειάζεται κάνεις ολοκληρωτικές απολυμάνσεις 😛

  2. Bonita Mammie Μαΐου 8, 2008 στις 10:51 μμ #

    Οφείλω να παραδεχτώ ότι έχεις δίκιο. :p

Σχολιάστε

