Αυτή δεν κάνει για γάτα

4 Μάι.

Κάθομαι στο γραφείο μου. Γράφω όπως πάντα κάποιο όχι τόσο χαρούμενο κείμενο. Γιατί να γράψω όταν είμαι χαρούμενος άλλωστε; Προτιμώ να συνεχίσω να είμαι παρά να το περιγράψω. Τώρα που το σκέφτομαι όμως γράφω πολύ συχνά για να θεωρηθώ χαρούμενος άνθρωπος με την θεωρία μου.

Επανέρχομαι στο αρχικό κλίμα. Κάθομαι στο γραφείο μου και εισβάλει από μια τρύπα στην σήτα της πόρτα η γάτα μου. Με κοιτάει στα μάτια. Ανέκφραστη. Προυου. Χαϊδεύει με την ουρά της το έπιπλο. Την κόβω με την άκρη του ματιού μου. Την αγνοώ. Δεν θα σταματήσω να γράφω γι αυτή. Προυου. Κάνει μεταβολή και βγαίνει έξω.

Αν είναι δυνατόν πια. Η εγώ δεν κάνω για συγγραφέας ή αυτή δεν κάνει για γάτα. Αυτές τις εικόνες που η γάτα κάθετε με τις ώρες και σε κοιτάει που γράφεις γιατί δεν συμβαίνει και σε μένα; Θα πάρω καμιά ανάπηρη και θα την τοποθετήσω απέναντί μου.

Δεν θα έχει επιλογή. Ούτε εγώ θα έχω.

Σχολιάστε

