Μπαινοβγαίνοντας σε σκέψεις

3 Μάι.

Ποτέ δεν μπορούσα να κάνω κάτι που δε μου αρέσει. Ωστόσο πολλές φορές έκανα διάφορα τέτοια πράγματα για κάποιους δικούς μου λόγους την έκαστη φορά.

Χτες επέμενα ότι δεν αντέχω τον κόσμο. Κι εκείνος ότι δεν αντέχω τον εαυτό μου. Με κάποιες ώρες καθυστέρηση αντιλαμβάνομαι πόσο δίκιο είχε.

Σήμερα ξύπνησα με κάποια νεύρα. Δεν αποτελεί πρωτοτυπία για μένα. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Μετά ηρέμησα κάπως. Άρχισα να κάνω μαλακίες και χαζοχαρουμενιές. Ήρθα στην κουζίνα, κάθισα λίγο με την αδερφή μου. Βαριόταν και ήταν μίζερη. Εγώ συνέχισα το βιολί μου. Ξαφνικά έπεσα. Όχι από την καρέκλα. Η αδερφή μου έφυγε. Εγώ είμαι ακόμα εδώ, κι αυτό το καλοκαίρι λαλαλα. Χμ, εννοώ είμαι ακόμα στην κουζίνα. Δεν ξέρω αν φταίει η κουζίνα ή η αδερφή μου για την ψυχολογική μου μετάπτωση. Νομίζω τίποτα από τα δύο. Αν και η συγκεκριμένη κουζίνα έχει κάτι το υπέρμετρα καταθλιπτικό. Ίσως φταίει το ότι δεν μπαίνει πολύ φως. Ίσως φταίει αυτό σε συνδυασμό με το ότι έκανα ιδιαίτερα στο λύκειο εδώ μέσα. Ίσως όλα αυτά και τίποτα. Μμμμ, βλέπω τα πάω καλά με τις υποθέσεις. Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για τα συμπεράσματα.

Έχουμε κόσμο στο σπίτι. Όταν ήμουν μικρή μου άρεσε πολύ αυτό. Τώρα έχω πάει στο άλλο άκρο. Βαριέμαι να τους χαιρετάω και με εκνευρίζει οτιδήποτε με βγάζει από τη σειρά του προγράμματός μου. Ακόμα κι αν το πρόγραμμά μου απαιτεί απλώς να πιω καφέ στο σαλόνι. Μάλλον θα μου έκανε καλό να ζήσω πουθενά απομονωμένη και χαρούμενη μέσα στα απλά μου προγράμματα. Σε ένα βουνό ίσως. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι το βουνό θα με έβγαζε υπερβολικά εκτός προγράμματος. Μπορεί απλώς να πρέπει να μείνω μόνη μου. Ναι, σίγουρα αυτό. Φαντάζει ανακουφιστικό. Όχι γιατί δεν τα πάω καλά με την οικογένειά μου. Απλώς επειδή τα πάω υπερβολικά καλά με τη μόνωση. Το privacy που λέμε.

Τσουπ, μπήκε μέσα η αδερφή μου χοροπηδώντας. Την κοίταξα λίγο μιζεριασμένη. Πριν λίγο συνέβαινε το ακριβώς αντίθετο. Πλάκα έχει αυτή η κωλοζωή σκέφτηκα.

Ένα Σχόλιο to “Μπαινοβγαίνοντας σε σκέψεις”

  1. Ray Alston Μαΐου 3, 2008 στις 9:31 μμ #

    Το πρόγραμμα είναι σωτηρία για κάποιον που η αλλαγή του ενεργοποιεί την σκέψη. Την σκέψη που αποφεύγει πριν πιει καφέ και ορθώσει ένα ψυχολογικό οχυρό.

Σχολιάστε

