Βάζεις νερό στην Γάτα;

24 Απρ.

Η γάτα λιάζεται πάνω στις πλάκες της αυλής και μοιάζει μισοπεθαμένη, χωρίς να την χαλάει όμως. Μοιάζει να απολαμβάνει το σβήσιμο της. Κοιτάω το πιατάκι της το οποίο έχει δύο θήκες. Μια για νερό και μια για το φαγητό της. Ξαφνικά τρώω μια φλασιά. Σκέφτομαι ότι ποτέ δεν έχω βάλει νερό σε αυτή τη γάτα.

Πάω και ρωτάω τον πατέρα μου.
– Βάζεις νερό στην Γάτα;
– Νερό;
Πάω και ρωτάω την μάνα μου.
– Μάνα βάζεις νερό στην γάτα;
– Όχι, ο πατέρας σου βάζει.
Πάω και βρίσκω την αδερφή μου.
– Έχεις βάλει ποτέ νερό στην γάτα;
– Χμ, δεν νομίζω, γιατί ρωτάς;
– Τίποτα.

Στο δρόμο για να βάλω νερό στην γάτα αναρωτιόμουν πως επιβιώνει τόσα χρόνια. Την ταΐζουμε ξηρά τροφή και δεν πίνει ποτέ νερό. Άρχισα να την φαντάζομαι να πλαγιάζει το κεφάλι της σε κάποια υδρορροή περιμένοντας μια στάλα να πέσει. Μου φάνηκε πολύ αστείο. Είμαι κακός άνθρωπος.

ψατ

Ένα Σχόλιο to “Βάζεις νερό στην Γάτα;”

  1. Bonita Mammie Απρίλιος 24, 2008 στις 10:35 μμ #

    Ξέρεις… τη μία θες να καταστρέψεις τον κόσμο, την άλλη δεν ποτίζεις τη γάτα σου.. Ειλικρινά έχω αρχίσει να ανησυχώ. χοχοχο

Σχολιάστε

