Επέτρεψέ μου να μεταβώ.

21 Απρ.

Εκνευρίζομαι με αυτούς που φοράνε από τώρα σαγιονάρες. Κυρίως με αυτές γιατί η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν είδα κανένα αρσενικό ον με σαγιονάρα.

Αυτές που φοράνε από τώρα αυτού του είδους τα πατούμενα μου θυμίζουν μια άλλη κατηγορία ανθρώπων. Αυτούς που φοράνε σκούφο από τον Οκτώβριο. Τώρα που το ξανασκέφτομαι μάλλον είναι η ίδια κατηγορία. Αφού φοράνε από τώρα σαγιονάρα, τιραντάκι και τα ρέστα, λογικό είναι ως τον Οκτώβριο να έχουν βαρεθεί. Ναι, λογικό.

Βασικά αυτή η νοοτροπία με εκνευρίζει. Τι σε νοιάζει εσένα θα μου πεις. Ε κι εγώ θα σου πω ότι ρε παιδάκι μου, δεν μπορώ, εγώ, χρειάζομαι χρόνο να μεταβώ από τη μια κατάσταση στην άλλη. Και στα ρούχα και σε όλα. Δεν μπορώ τη μια μέρα χειμώνα την άλλη καύσωνα πώς να στο πω. Και σκας εσύ και μου γαμάς τη μετάβαση.

2 Σχόλια to “Επέτρεψέ μου να μεταβώ.”

  1. agorafoviagr Απρίλιος 22, 2008 στις 3:54 πμ #

    Για να είμαι ειλικρινείς και εμένα η σαγονιάρα δε μου αρέσει. Δε μου αρέσει η σαγιονάρα. Αυτοί που τη φοράνε, δε με ενοχλούν. Όπως μπορεί να μην αρέσουν στους άλλους τα τσόκαρα που φοράω το καλοκαίρι (ξύλινα ορθοπεδικά). Σαγιονάρες θυμάμαι που φορούσαν πριν από 20 χρόνια. Τότε πρέπει να ήταν ξανά της μόδας. Ένα άλλο έτσι που με προκαλεί εντύπωση είναι το καλοκαίρι από κάποιους να φοράνε πέδιλα, με κάλτσα μάλλινη! Απορώ πως δεν σκάει το πόδι τους! Δεν αποτελούν όμως οι ενδυματολογικές προτιμήσεις των άλλων σε εμένα κάτι που θα με κάνει να τους αντιπαθήσω. Εντάξει σε κάποια ακραία ντυσίματα, έχω τις αντιρρήσεις μου. Ίσως είμαι παλαιών αρχών. Όμως εντάξει, προσπαθώ μέσα από τα ρούχα (καλά ή κακά) να κοιτώ τον άνθρωπο. Εξάλλου και εμείς μπορεί με κριτήριο τις ενδυματολογικές μας προτιμήσεις να μην αρέσουμε σε άλλους. Παλιά αν έβγαινα έξω και κάποιος φίλος δεν ήτανε ντυμένος ανάλογα με ενοχλούσε. Τώρα όχι. Ακόμα και εγώ ντύνομαι όπως αισθάνομαι χωρίς φυσικά να προχωρώ σε ακρότητες, χωρίς να με νοιάζει τι θα πει ο κόσμος. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι θα πάω σε έναν γάμο με το σορτσάκι μου. Ή για μπάσκετ με κουστούμι 🙂 Πάντως αν δεν κάνω λάθος η σαγιονάρα έχει ιστορία μεγάλη σε λαούς της Ιαπωνία και της Κίνας.
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

    Υ.Γ. δεν ξέρω γιατί αλλά όταν πατάω στο agorafoviagr, με παραπέμπει στην παλιά διεύθυνση του blog. Η νέα διεύθυνσή είναι:
    http://agoraffoviagr.wordpress.com/

  2. Bonita Mammie Απρίλιος 22, 2008 στις 6:50 μμ #

    Φοβάμαι ότι με παρεξήγησες. Δεν κρίνω τον κόσμο από το ντύσιμο, ή μάλλον προσπαθώ να μην το κάνω.
    Τώρα όσον αφορά τις σαγιονάρες δεν είπα ότι δεν μ’ αρέσουν. Σαν κοριτσάκι κι εγώ αυτές φοράω το καλοκαίρι. Απλά η σαγιονάρα γίνεται αφορμή να μιλήσω για τις μεταβάσεις, που μου παίρνει κάποιο χρόνο να κάνω σαν άνθρωπος.Γι’ αυτό επικεντρώνομαι στη σαγιονάρα από τώρα και όχι γενικώς στη σαγιονάρα.
    Πάντως θα είχε πολλή πλάκα να πας για μπάσκετ με κουστούμι πρέπει να παραδεχτώ :p

Σχολιάστε

