Μικρά μπλε πλάσματα σαν τα στρουμφάκια

21 Απρ.

Σηκώθηκα ζαλισμένος και μεσημέρι από το κρεβάτι. Έχει ζέστη. Αρκεί για να είμαι ευτυχισμένος μέχρι να φτιάξω καφέ. Μετά πήγα στον υπολογιστή. Οι υποχρεώσεις άρχισαν από το email μου να πηδάνε στο γραφείο μου. Είναι μικρά μπλε πλάσματα σαν τα στρουμφάκια. Με την διαφορά ότι είναι άσχημα και ότι δεν έχουν μανιτάρια για σπιτάκια.

Έκαναν σαν τρελά. Πηδούσαν από το πάνω μέρος της οθόνης στο πληκτρολόγιο. Χορεύανε πάνω στα πλήκτρα. Έβγαζαν τον καπνό μου και τον πέταγαν στο πάτωμα. Μερικά πάθαιναν κατάγματα στα πόδια γιατί πηδούσαν από το γραφείο στο πάτωμα.

Μέσα στον χαμό προσπαθούσα να στρίψω ένα τσιγάρο απεγνωσμένα. Καταφέρνω και φτιάχνω ένα που έμοιαζε πιο πολύ με τα χωνιά που βάζουν στα σκυλιά για να μην τρώνε την ουρά τους, αν είναι αυτός ο λόγος. Έψαχνα τον αναπτήρα. Ένα μπλε πλασματάκι είχε ένα ατύχημα και έγινε μαύρο. Το λυπήθηκα το σιχαμένο. Πιάνω τον αναπτήρα και μετά από μεγάλη προσπάθεια καταφέρνω και ανάβω το τσιγάρο. Παίρνω μια βαθιά πρωινή τζούρα. Από αυτές που νομίζεις ότι θα πάθεις έμφραγμα αλλά σου αρέσει.

Τα σιχαμερά μικρά πλασματάκια εξαφανίστηκαν, όλα ήταν στη θέση τους. Σαν να μην έγινε τίποτα. Καλημέρα είπα στην οθόνη μου. Ένιωσα λίγο χαζός και ξεκίνησα να απαντάω τα email μου.

smurfs
The Smurfs by ~Tetsuo2200

Σχολιάστε

